آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۲۵ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۶۶۱۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۲۵ بهمن ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند‎.

به گزارش برنا؛ جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲۰ نفر به خاطر ابتلا به بیماری حاد ‌تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند.

دکتر آقازاده اضافه کرد: تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به ‌‌۴۸۸ نفر رسیده که از این تعداد ۲۴۷ نفر مشکوک و ۲۴۱ نفر مبتلا به کرونا هستند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۳۲ نفر ‌است که از این تعداد، ۳۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند‎.

آقازاده با اشاره به اینکه ۳ نفر بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی جان ‌باختند اظهار کرد: از بدو شیوع کرونا در استان تعداد فوت‌شدگان کرونا در استان به ۳ هزار و ۵۵۶ نفر ‌رسیده است‎. ‎

او ادامه داد: از کل فوت شدگان ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر در ارومیه و یک نفر دیگر در بوکان جان ‌خود را از دست داده‌اند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد:ه رچند که سایه شوم ‌کرونا در آذربایجان غربی کم رنگ شده است ام شاهد بی‌توجهی و کم توجهی عده زیادی از مردم به خطرات ‌بیماری کرونا هستیم و باید  اصول همیشگی فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت ‌بهداشت فردی و شستن دست‌ها رعایت شود تا شاهدریشه کنی کرونا در جامعه باشیم.

 

نظر شما