یک باخت تلخ خانگی برای خیبرخرم آباد / تلخکامی خیبری ها در برابر شهرداری آستارا

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۶۷۷۸
یک باخت تلخ خانگی برای خیبرخرم آباد / تلخکامی خیبری ها در برابر شهرداری آستارا
خیبر خرم آباد در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشوردر یک بازی خانگی از شهرداری آستارا شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ساعت چهارده روز شنبه بیست و پنجم بهمن ماه  در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشورتیم فوتبال خیبر خرم آباددر  ورزشگاه تختی این شهر به مصاف شهرداری آستارا رفت ولی نتوانست از سد این تیم بگذرد و نهایتا بازی را واگذار کرد.

دومین باخت تلخ خانگی خیبر در ورزشگاه تختی خرم آباد در شرایطی رقم خورد، که شهرداری آستارا به جز دل بستن به ارسال های هوایی و انجام بازی درگیرانه، طرح و برنامه خاصی نداشت، شاگردان پایان رأفت با همین ارسال های هوایی در نیمه اول به دو گل دست یافتند،  در نیمه دوم با تجمع در نیمه خودی و دل بستن به ضدحملات چند موقعیت بر روی دروازه خیبر داشتند که تعداد کم  مهاجمین آستارا مانع از خلق خطر جدی شد.

خیبر خرم آباد به رغم اینکه نیمه اول یکی از گل های خورده را توسط ارسال زیبای احسان ضیایی و ضربه فنی عارف رستمی جبران کرد، اما در ادامه نتوانست از حملات پر دامنه خود بر روی دروازه شهرداری به گل برسد، و بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

داوراین بازی برعهده  محمد علی صلاحی و کمک هانیز برعهده  ولی کاووسی، مرتضی یوسف شهریاری از خوزستان بود.

همچنین ترکیب تیم خیبر خرم آبادرا در این بازی محمد ضیایی، محمود یگانه بیرانوند، امیرحسین غلامی، احمد زارعی، علی فراهانی ،یزدان کاکاوند ،احمد نصیری، عارف رستمی ،حمدالله ابدام ،حسین مددی، مهران احمدی تشکیل داده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز