یزد میزبان مسابقات تنیس دختران و پسران کشور

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۶۹۶۰
یزد میزبان مسابقات تنیس دختران و پسران کشور
مسابقات تنیس دختران و پسران کشور به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد آرمین" رئیس هیات تنیس استان یزد با اعلام این خبر افزود: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم  با توجه به شرایط کرونایی کشور به بهترین نحو برگزار شود.

وی بیان داشت: مسابقات دختران در مجموعه ورزرشی شهید نصیری و مسابقات پسران در باشگاه تنیس آریونیک صفاییه برگزار می شود.

رئیس هیات تنیس استان یزد با بیان این که خوشبختانه با توجه به روباز بودن اکثر زمین‌های تنیس و فاصله اجتماعی مناسب بین ورزشکاران در این رشته ورزشی، تمرینات و مسابقات تنیس کمترین تاثیر را از کرونا در مقایسه با دیگر رشته‌های ورزشی داشته است، گفت: تنیس استان یزد در حال حاضر و به همت و تلاش فعالان این حوزه جایگاه چهارم را در بین استان‌های کشور در اختیار دارد.

آرمین به مسابقات اخیر در کیش اشاره و با بیان این که ورزش تنیس در این استان همواره حامیان خوبی در اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات داشته است، عنوان کرد: استان یزد در این رقابت‌ها پنج تیم داشت که یکی از آنها از بین ۱۰۰ تیم حاضر در این مسابقات موفق به کسب مقام پنجمی شد.

رئیس هیات تنیس استان زیرساخت‌های ورزش تنیس در استان را مطلوب خواند و اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری و توجه همیشگی مسئولان و مردم یزد به این رشته ورزشی، زیرساخت‌های مناسبی در استان برای این ورزش وجود دارد به طوری که اکنون ۲۲ زمین و دو سالن سرپوشیده تنیس در شهرستان‌های بافق، اردکان، میبد و یزد وجود دارد.

وی استان یزد را به لحاظ مربیان این رشته ورزشی نیز غنی ذکر کرد و گفت: در حال حاضر تنیس یزد دارای ۲۴ مربی مرد و زن در سطوح مختلف است.

آرمین به فعالیت آکادمی ورزش تنیس استان جهت ارائه آموزش به علاقمندان زیر ۱۴ سال اشاره و بیان کرد: خوشبختانه علاقمندان زیادی از طریق این آکادمی به ورزش تنیس در استان سوق یافته‌اند، ولی علاقمندان در دیگر سنین نیز می‌توانند در این رشته ورزشی فعالیت کنند که به همین منظور بانوان می‌توانند به مجموعه ورزشی شهید نصیری و آقایان به سالن تنیس صفاییه جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز