مسابقات اتومبیلرانی خراسان رضوی پایان یافت

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۶۹۶۵
مسابقات اتومبیلرانی خراسان رضوی پایان یافت
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مسابقات اتومبیلرانی سرعت این استان گرامیداشت دهه فجر در پیست اتومبیلرانی سرعت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرضعلی گرایلی از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سرعت این استان گرامیداشت دهه فجر در پیست اتومبیلرانی سرعت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) خبرداد و اظهار کرد: در دور دوم این مسابقات ۴۵ ورزشکار در کلاس پراید مقدماتی، پژو ۴٠۵، پژو ٢٠۶، پراید حرفه‌ای، آزاد و بانوان با هم رقابت کردند. دور نخست این مسابقات چهارم مهر ماه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات در کلاس پژو ۴٠۵، علیرضا عامل زاده، جواد لشکری مقدم و آرش کلاهی اول تا سوم شدند. در کلاس پژو ٢٠۶،  دانیال حسینی مقام نخست را کسب کرد و محمدرضا همتیان و حسن پاشایی مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: در کلاس پراید حرفه‌ای یحیی فرهی اول شد و مهدی علمی بر سکوی دوم ایستاد و جلال رجبی به مقام سوم دست یافت. در کلاس آزاد نیز محمد عظیمی پویا پیوندی و ایمان خلیلی عناوین برتر را به دست آوردند.

وی افزود: در کلاس بانوان نیز مریم مهرالدین بر سکوی نخست ایستاد. هانیه مستاجر دوم شد و رها نوقابی به مقام سوم دست یافت. نتیجه کلاس پراید مقدماتی هم بعد از ارائه گزارشات داوری و بررسی کمیته برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز