تعداد فوتی های کرونایی استان به ۱۵۰۰ نفر رسید

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۰
تعداد فوتی های کرونایی استان به ۱۵۰۰ نفر رسید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش برنا؛ دکتر محمد طاهری روز یکشنبه گفت: همچنین با شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۳۱۴ نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۳ مورد بود که از این تعداد ۳۳  نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۹، بهار ۵۹۵، تویسرکان ۶۵۹، رزن ۴۴۵، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۷۹ و کبودراهنگ ۶۵۸ نفر بوده است.

وی در پایان افزود: همچنین یک هزار و ۸۹۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۴ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۰۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما