یادداشت کوتاه؛

ماموریت سخت "مازیار" برای نجات "گل ریحان"

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۷۴۴۷
ماموریت سخت مازیار برای نجات گل ریحان
تیم فوتبال گل ریحان البرز در ادامه روند پرفراز ونشیب خود در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید و در خوزستان با ۳ گل مغلوب استقلالِ این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شاگردان اصغر مازیار با این شکست خارج از خانه همچنان با ۱۲ امتیاز در حالی در رده نازل وکم سابقه هفدهم جدول قرار گرفته اند، اتفاقی که در ادوار گذشته هیچگاه شاهد آن نبوده ایم وهمواره نماینده البرز را در جمع بالانشینان جدول دیده ایم.

گل ریحان که تمرینات آماده سازی پیش فصل را زیر نظر امیری سوادکوهی آغاز کرد امید زیادی به شگفتی سازی در این فصل رقابت ها داشت اما با ۳ سرمربی دیگر یعنی علی لطیفی، میثم منیعی و اصغر مازیار هم تا این لحظه نتوانسته در قامت یک تیم‌ لیگ یکی حاضر شود و قطعا با ادامه روند کنونی راه به جایی نخواهد برد.

نماینده البرز که این فصل به اجبار از بازیکنان جوان و جویای نام در ترکیب خود استفاده کرده برای ارتقای جایگاه خود در ادامه فصل به تقویت اسکلت تیم در پست های مختلف نیاز دارد و در صورت برطرف کردن نقاط ضعف در نیم فصل دوم می تواند جایگاه به مراتب بهتری را در جدول از آن خود کند.

بدون شک اصغر مازیار با پذیرفتن هدایت گل ریحان بزرگ ترین ریسک دوران حرفه ای خود را انجام داده و نمی توان او را مقصر شکست های اخیر این تیم دانست اما موفقیت یا شکست گل ریحان در نیم فصل دوم لیگ یک ارتباط نزدیکی با تصمیمات این مربی با دانش در ادامه مسیر والبته عملکرد وتحرک باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نیاز کادرفنی دارد.

کادرفنی فعلی گل ریحان وارث تصمیمات کسانی است که در پیش از شروع مسابقات با ساده انگاری نتوانستند تیمی در خور نام البرز و سطح لیگ یک تشکیل دهند و حال این مسئولیت وماموریت دشوار بر گردن اصغر مازیار وهمکارانش گذاشته شده است.

کادرفنی وسرپرستی و حتی مدیریت باشگاه گل ریحان در هفته های اخیر با دور شدن از برخی حواشی فضایی آرام برای تیم خود ایجاد کرده اند  وقطعا با تقویت تیم در برخی نقاط زمین در ادامه فصل می توان روزهای خوب این تیم را دوباره شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز