رییس اداره ورزش و جوانان غرب شهرستان کرج :

"کرونا" آسیبی سهمگین ومهلک به ورزش زد/ در بُعد قهرمانی اُفت ۸۰ درصدی داشته‌ایم

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۷۴۸۹
کرونا آسیبی سهمگین ومهلک به ورزش زد/ در بُعد قهرمانی اُفت ۸۰ درصدی داشته‌ایم
رییس اداره ورزش و جوانان غرب شهرستان کرج با بیان اینکه کرونا آسیبی سهمگین و مهلک به ابعاد مختلف ورزش وارد کرده است گفت: برای بازگشت به روزهای پیش از کرونا باید یک همت عمومی شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهدی محبی اظهار کرد: ورزش نیز به مانند بسیاری از حرف و مشاغل در دوران کرونا به شدت لطمه خورد و ساختار آن دچار یک آسیب جدی شد.

وی افزود: همه کسانی که به نحوی از حوزه ورزش خدمات دریافت می کردند و منبع درآمدشان از آن بود در این یک سال روزهای سختی را سپری کردند و بخشی قابل توجه از آنها از فضا واتمسفر ورزش به شکل کامل دور شده اند.

این کارشناس حوزه ورزش تصریح کرد: با توجه به مسئولیت ونحوه ارتباطم با حوزه ورزش به دقت شرایط را در این ماه ها رصد کرده ام  ومعتقدم در بخش قهرمانی 80 درصد ودر بعد همگانی نزدیک به 60 درصد دچار اُفت شده ایم و جبران این میزان آسیب قطعا در یک بازه زمانی کوتاه میسر نخواهد بود.

محبی در ادامه گفت: فرایند جذب افراد جدید به ورزش به واسطه فعال نبودن باشگاه های ورزشی وعدم برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح شهرستانی ، استانی وکشوری دچار وقفه شده ودرسوی مقابل بسیاری از ورزشکاران از دایره فعالیت حرفه ای خارج شده اند و قطعا جبران این ریزش نیازمند اتخاذ مجموعه تدابیر واقداماتی در سطح ملی است.

این مسئول با تاکید براینکه حمایت مالی مناسب از رشته های مختلف ورزشی وهمراهی کامل رسانه های گروهی در این حوزه می تواند پس از پایان کرونا تا حدی این عقب ماندگی را جبران کند گفت: معتقدم در یک بازه زمانی کوتاه مدت نمی توان آسیب های ناشی از کرونا را جبران کرد اما اگر با یک برنامه مدون و اصولی پیش برویم می توان در مدت کمتری آهنگی مناسب به فعالیت های ورزشی داد.

وی در پایان گفت: فعالیت ورزشی در سبک زندگی امروز بشر یک ضرورت ونیاز است و باید برای آشتی دوباره اقشار مختلف مردم با فعالیت های ورزشی همه دستگاه های مرتبط با توانی مضاعف وارد میدان شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز