معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

زکات در رفع آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال هزینه شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۶
زکات در رفع آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال هزینه شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: زکات در رفع مشکلات روز جامعه از جمله ریشه‌کنی آسیب‌‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال برای جوانان هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ، در جلسه شورای زکات استان سمنان به ریاست آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان با تشکر از عملکرد و دستاوردهای مدیر و کارکنان اداره کل کمیته امداد استان سمنان در تدوین و اجرای طرح های ابتکاری برای محرومیت زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزود: استاندار سمنان به پاس تلاش های اداره کل کمیته امداد، با اعطای لوح تقدیر از مدیران این مجموعه قدردانی نمود.
وی خاطر نشان کرد: سمنان در دریافت زکات از استان های خوشنام کشور است و با هماهنگی و تلاش کمیته امداد و دستگاه های اجرایی مربوطه و توصیه های مدیران ارشد استان توفیق خوبی در سال های گذشته حاصل شد.
وی خاطر نشان کرد: در بحث چگونگی مصرف زکات، توجه لازم همانند ادوار گذشته وجود داشته باشد و پیشنهاد می شود که زکات در رفع مشکلات روز بیشتر هزینه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هزینه زکات در بحث ریشه کنی آسیب های اجتماعی و اشتغال جوانان بسیار دارای اهمیت است و باید برای ایجاد اشتغال پایدار به عنوان یکی از مسائل مهم روز با زکات اقدام شود.
خجسته پور تصریح کرد: در بحث منابع جدید زکات مانند معادن در بخش های مختلف آن اقداماتی در دست اجرا است و اجرای طرح های تبلیغی در ارتباط با زکات در استان مورد توجه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز