رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبرداد:

انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در کرج

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۷۶۳۲
انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در کرج
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و کشف 19 فقره سرقت از آن ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادر بیگیدر تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های مکرر منازل که در سطح شهرکرج،  فردیس، ملارد  و اندیشه صورت می گرفت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی چری در ساعات خلوت روز به شیوه دیلم زنی وتخریب قفل،  درب منازل را باز کرده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله وجه نقد، طلاجات و لوازم منزل می کنند.

سرهنگ نادر بیگی ادامه داد: درادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی هر 2 سارق در شهرستان های کرج و ملارد استان تهران شده و با هماهنگی های قضائی در 2عملیات غافلگیرانه، هر 2 متهم را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته، سارقان به 19 فقره سرقت منزل اعتراف و اعلام کردند که لوازم سرقتی را به یک  مالخر اموال مسروقه به فروش می رساندند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه، عنوان کرد: در بازرسی از منزل متهمان اموال مسروقه تعدا زیادی لوازم سرقتی از جمله شامل طلاجات، عطر و ادلکن، لوازم کامپیوتر، دوربین عکاسی، ساعت مچی و لوازم خانگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش های همگانی پلیس ، ضامن پیشگیری از سرقت و ناکامی سارقان است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز