با حضور فرماندار اشکذر:

از عوامل دستگیری سارق به عنف در اشکذر تقدیر شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۷۶۳۵
از عوامل دستگیری سارق به عنف در اشکذر تقدیر شد
فرماندار اشکذر با تقدیر از تلاش‌های ویژه عوامل نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت شهرستان گفت: امروز نقش نیروی انتظامی در تأمین و افزایش امنیت و نظم و آرامش در این شهرستان پررنگ‌تر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در نشستی با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان از تلاش ویژه عوامل نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت بویژه دستگیری سارق به عنف تقدیر و تشکر بعمل آمد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان و حضور جمع کثیری از افراد غیربومی و اتباع بیگانه در آن، اظهار کرد: امروز نقش نیروی انتظامی در تأمین و افزایش امنیت و نظم و آرامش در این شهرستان پررنگ‌تر است و انتظار می‌رود نیروهای نظامی و انتظامی با جدیت بیش از پیش مدافع حقوق مردم و جامعه باشند.

وی ادامه داد: یکی از جرایم شایع که به شدت امنیت عمومی جامعه را به مخاطره انداخته و به احساس امنیت عمومی، آرامش ذهنی و سلامت افراد آسیب وارد می‌کند، سرقت از منزل است که ضرورت و اهمیت برقراری نظم و امنیت ایجاب می‌کند که پلیس با پیشگیری و کشف جرم به دستگیری سارقین اقدام نماید.

هادی‌نسب افزود: در مقابل نیز انتظار می‌رود شهروندان ضمن اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ اموال خود، توجه و دقت‌نظر بیشتری نسبت به حضور و سکونت افراد غیربومی در شهرستان داشته باشند.

نظر شما