رییس ورزش وجوانان دورود:

لزوم وفاق و همدلی سمن ها جهت افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان / تعامل با مراکز مشاوره در جهت کاهش طلاق و تحکیم خانواده موثراست

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۷۶۹۱
لزوم وفاق و همدلی سمن ها  جهت افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان  / تعامل با مراکز مشاوره  در جهت کاهش طلاق و تحکیم خانواده  موثراست
آرش بهشتی گفت: وفاق و همدلی سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با یکدیگر از شروط اساسی افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ بهشتی درنشست با اعضاء مجمع عمومی سازمان مردم نهاد در شرف تاسیس لبخند ساده  با اشاره به پتانسیل ها و استعدادهای فراوان جوانان در زمینه های مختلف و توانمندی رو به رشد آن ها و تقدیر از مشارکت و فعالیت چهار سازمان‌ مردم نهاد دورود از جمله خورشید آل یاسین، گردشگران حامی طبیعت، سفیر دانش افلاک و گردشگران جوان اشترانکوه که منشاء بسیاری از فعالیت‌های استانی و ملی بوده اند،اظهارکرد: وفاق و همدلی سازمان های مردم نهاد با یکدیگر از شروط اساسی افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان است.

او با بیان اینکه یکی از رسالت های ورزش و جوانان توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان بوسیله خود جوانان می باشد،افزود: وظیفه سمن ها و سازمان های مردم نهادافزایش مشارکت های داوطلبانه و عام المنفعه و تصمیم سازی و تصمیم گیری برای جوانان  است.

رییس ورزش وجوانان دورود تلاش اعضاء یک سمن را در ارائه ایده ها و طرح های نو و همچنین اجرای سریع آن ها را یکی از عوامل اصلی جذب اعتبار برشمرد و تصریح کرد: تعامل با مراکز مشاوره  از دیگر عوامل موثر در فرهنگ سازی جهت کاهش طلاق و تحکیم خانواده است.

بهشتی در پایان  آمادگی تمامی هیئت های ورزشی را جهت تعامل با سازمان مردم نهاد لبخند ساده در جهت رشد و گسترش ورزش در مناطق محروم و حاشیه ای  اعلام کرد.

 

نظر شما