مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

گرمسار میزبان جشنواره ملی حضرت زینب(س) شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۷۷۶۵
گرمسار میزبان جشنواره ملی حضرت زینب(س) شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اولین جشنواره ملی حضرت زینب(س) در شهرستان گرمسار این استان برگزار و فراخوان این جشنواره به زودی تدوین و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرشید فلاح روز دوشنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی حضرت زینب (س) گفت: این جشنواره  با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رویکرد مفهومی و محوریت فضای مجازی تیر ۱۴۰۰ برگزار می شود.

وی، هدف از این جشنواره را تبیین شخصیت و ویژگی های حضرت زینب (س) در ابعاد مختلف بصیرت، صبر، مقاومت و وفاداری آن حضرت بیان کرد و گفت: این جشنواره ملی در ابعاد مختلف عاشورا، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار و اختتامیه آن در گرمسار خواهد بود.

فلاح، با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار مستقر است گفت: با توجه به اینکه این جشنواره با محوریت فضای مجازی پیش بینی شده است، تولیداتی از جمله موشن گرافیک، و توئیت‌نوشت، توسط شرکت کنندگان در آن باید ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تولید محتوی برای فضای مجازی با رویکرد شخصیت و سیره حضرت زینب (س) را از محورهای اصلی در برگزاری جشنواره ملی حضرت زینب (س) بیان کرد.

در اولین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی حضرت زینب (س) که به صورت وبینار و با حضور معاونان هنری و سینمایی و فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار و برخی از کارشناسان و صاحبنظران برگزار شد، در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره، تدوین فراخوان، موضوعات و محورهای این جشنواره ملی تبادل نظر شد.

میزبانی این جشنواره در سفر اخیر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان واگذار شد و قرار است این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز