سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

برنامه سه‌شنبه‌ها با جوانان در البرز برگزار می شود/ بررسی مشکلات نسل جوان با حضور سمن‎ها

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۷۸۵۰
برنامه سه‌شنبه‌ها با جوانان در البرز برگزار می شود/ بررسی مشکلات نسل جوان با حضور سمن‎ها
برنامه سه‌شنبه‌ها با جوانان در قالب ۳ ساعت دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با جوانان و سمن‌های فعال حوزه جوانان سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،این برنامه بصورت دیدارهای عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود و جوانان و سمن‌های علاقمند از سراسر استان می‌توانند با مدیرکل دیدار کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این ارتباط گفت: از این پس روزهای سه شنبه را به پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان دراین اداره کل اختصاص می دهیم.

مهران افشاری بابیان اینکه اجرای این طرح براساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان به استانها خواهد بود، اظهار کرد: طبق این بخشنامه مدیران کل ورزش و جوانان استانهای کشور باید روزهای سه شنبه را به بررسی و تلاش برای رفع مشکلات جوانان اختصاص دهند.

وی افزود: براین مبنا ما نیز در نظر داریم این طرح را به صورت جدی در استان اجرایی کنیم و به این منظور هر هفته از سمن های حوزه جوانان که بیشتر در بطن جامعه هستند و ازمشکلات حوزه جوانان اطلاع دارند، دعوت می کنیم تا با حضور مدیرکل مشکلات این حوزه را بررسی شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل اظهار کرد: به منظور توجه گسترده‌تر به حوزه جوانان، علاوه بر سمن ها از جوانان هنرمند، دانشجو، دانش آموز و ... نیز دعوت می کنیم تا در این جلسات برای بررسی مشکلات این حوزه حضور داشته باشند.

افشاری تصریح کرد: براین اساس، با اداراتی که اقشار مختلف جوانان زیرمجموعه آنها هستند نیز مکاتبه خواهیم کرد و در حال حاضر حدود بیش از ۲۰۰ سمن مربوط به حوزه جوانان در استان فعال هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز