فرماندار تفت:

محور برگزاری یادواره شهدا محرومیت‌زدایی است

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰۱
محور برگزاری یادواره شهدا محرومیت‌زدایی است
فرماندار تفت گفت: محور برگزاری اهم برنامه‌های مرتبط با یادواره شهدا در سال‌جاری به خاطر کرونا با همکاری خیران و مردم، محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "علیرضا نوکار" فرماندار تفت روز دوشنبه در نشست خبری ستاد یادواره شهدا که با رعایت نکات بهداشتی در حسینیه آقا یزد برگزار شد افزود: برای کمک به نیازمندان به نیت شهدا تاکنون افزون بر چهار هزار سبد معیشتی با کمک بسیجیان تهیه و توزیع شده است.

وی ادامه داد: از زمان شروع اعلام برگزاری کنگره شهدا به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که طرح‌هایی که قرار است در تفت به‌ مانند سال‌های گذشته کلنگ‌زنی و احداث شود به نام شهدا باشد و تا روز برگزاری اختتامیه آن این طرح‌ها آماده بهره‌برداری خواد بود.

همچنین "سیدمصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: توزیع چهار هزار بسته احسان فرهنگی، برگزاری ۴۰۰ منبر صلواتی با حضور گروه‌های حوزوی، اهدای خون و پلاسما توسط ۱۸۵ نفر، آزادی چهار زندانی در طرح موسم پرواز و دیدار با ۳۵۰ خانواده شهید انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: اهدای ۴۰۰ جلد قرآن کریم به مراکز فرهنگی در طرح پیمان جاودان، مشاوره حقوقی به ۳۱۰ نفر در طرح یاوران عدالت، چاپ چهار جلد کتاب در طرح معرفت ایثار، اهدای یک هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به خانه سالمندان و  برگزاری مراسم ازدواج برای ۴۲ زوج در طرح ازدواج آسان صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز