رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان خبرداد:

خروج مرغ زنده، کشتار و قطعه بندی شده از استان ممنوع است / مسدود شدن چهارمرز خروجی استان

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۵۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۷۹۶۳
خروج مرغ زنده، کشتار و قطعه بندی شده  از استان ممنوع است  / مسدود شدن چهارمرز خروجی استان
اسفندیار حسنی مقدم گفت: کارگروه های نظارتی بر مراحل جوجه ریزی، توزیع نهاده ها، پرورش مرغ و کشتار مرغ تا کشتارگاههاومراحل توزیع نظارت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حسنی مقدم در جلسه اصلاح امور و عرضه مرغ به قیمت مصوب که باحضور  دستگاه‌های نظارتی و امنیتی مدیران کشتارگاههای مرغ عوامل کشتار و توزیع مرغ گرم در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شده بود،اظهار کرد: کارگروه های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل دامپزشکی و  تعزیرات بر مراحل جوجه ریزی، توزیع نهاده ها، پرورش مرغ و کشتار مرغ تا کشتارگاهها نظارت می‌کنند؛ همچنین کارگروه دیگری بر مراحل توزیع  از کشتارگاه تا خرده‌فروشیها نظارت خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: به دستور دادستان استان چهار مرز خروجی استان لرستان شامل خرم آباد به خوزستان، نورآباد به کرمانشاه،  بروجرد به اراک و الیگودرز به خمین مسدود و خروج مرغ زنده، کشتار و قطعه بندی شده ممنوع است.

او با بیان اینکه نهاده مورد نیاز مرغداری‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی تحویل مرغداریها شده است در قبال آن باید  گوشت مرغ تحویل شود، خاطر نشان کرد:  اخلال در نظم اقتصادی جرم محسوب شده و متخلفین به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

حسنی مقدم  در پایان  تاکید کرد:  مدیریت طیور استان آمار روزانه مرغداریهایی که مرغ آنها  به مرحله کشتار رسیده است به کارگروه های نظارتی اعلام و گشت مشترک سازمان جهادکشاورزی، تعزیرات، اداره کل دامپزشکی و سازمان  صنعت،معدن و تجارت بر این امر نظارت می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز