رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان کرج خبرداد:

ایجاد بخش تازه‌های نشر در کتابخانه‌های کرج/ آغاز طرح ارسال رایگان کتاب به درب منازل

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۸۰۴۶
ایجاد بخش تازه‌های نشر در کتابخانه‌های کرج/ آغاز طرح ارسال رایگان کتاب به درب منازل
رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان کرج با بیان اینکه ضرورت دارد شهروندان کتاب های به امانت برده را به کتابخانه ها تحویل دهند گفت: بخش تازه های نشر در کتابخانه ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین زکریاپور اظهار کرد: با کاهش شیوع ویروس کرونا از ماه گذشته فعالیت کتابخانه های عمومی کرج برای ارائه خدمات به شهروندان با رعایت پروتکل های خاص آغاز شده است.

وی افزود: کتابخانه ها در شرایط کنونی با یک شیفت کاری فعال هستند و سالن مطالعه نیز با 30 درصد ظرفیت در خدمت علاقمندان به کتاب ومطالعه است.

زکریاپور با بیان اینکه برای استفاده حداکثری از منابع موجود در کتابخانه ها شهروندان باید کتاب های به امانت گرفته را در موعد خود تحویل دهند گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی چندماهه کتابخانه ها برخی از کتب در نزد مردم باقی مانده است که در این خصوص پیامک به اعضا داده شده است.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی لازم تاکنون 50 درصد کتاب ها عودت داده شده و پیگیر هستیم تا سایر کتاب ها نیز از سوی اعضا تحویل گرفته شود.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان کرج از اجرای طرح ارسال رایگان کتاب به درب منازل در کرج خبرداد و گفت: این طرح به شکل پایلوت در کتابخانه علامه حلی در حال اجرا است و در صورت بازخوردهای مثبت در دیگر کتابخانه ها اجرا خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه فرایند ورود تازه های نشر به کتابخانه ها در طول سال در حال انجام است گفت: برای آگاهی علاقمندان به کتاب بخشی با عنوان تازه های نشر در کتابخانه ها ایجاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز