رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای مقابله با کرونا در ایام نوروز آماده است

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۸۱۰۷
دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای مقابله با کرونا در ایام نوروز آماده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی این دانشگاه برای کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای مقابله با کرونا در ایام نوروز امسال کاملاً آماده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با توجه به روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی، برای ارائه خدمات هر چه‌بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نوروزی متفاوت را تجربه خواهیم کرد افزود: تمام مراکز درمانی استان و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ایام نوروز 1400 در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان عنوان کرد: تمام پزشکان و کارکنان درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه در ایام نوروز امسال حضوری کامل دارند.

دانایی بیان کرد: ستاد نوروزی این دانشگاه در ایام نوروز باید بر روند ابتلای مردم به کرونا و همچنین بر بیماران مبتلا به این ویروس نظارت داشته و شیوع این بیماری را تحت کنترل و مدیریت خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با کمبود پزشک و کادر درمانی مواجه نخواهند شد؛ چراکه قبل از آغاز تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پزشکان، کارکنان و هیئت‌رئیسه دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان بیان کرد: نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها، هتل‌ها و اماکن عمومی بین‌راهی در ایام نوروز با اعزام گروه‌های بازرسان بهداشت محیط به‌طور کامل انجام می‌شود.

دانایی جدیت در نظارت‌ها، رصد و شناسایی افراد مبتلا به کرونا و جدی گرفتن قرنطینه افراد مبتلا به کرونا را در جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی خاطرنشان کرد: محمدعلی طاهری مشاور اجرایی و قائم‌مقام ریاست در ستاد برنامه دانشگاه را به‌عنوان «مسئول ستاد نوروزی دانشگاه در تعطیلات نوروزی سال 1400» و محمود یحیایی رئیس دفتر پرستاری و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه را به‌عنوان «جانشین ستاد نوروزی دانشگاه در تعطیلات نوروزی سال 1400» منصوب شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز