استاندار:

کردستان در آستانە پیک جدید کرونا است

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸۱۳۳
کردستان در آستانە پیک جدید کرونا است
استاندار کردستان تاکید کرد کە فعالیت مشاغل و کسب و کارها در دوران همە گیری کرونا بە رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، ضمن تقدیر از عملکرد کادر بهداشتی و قدردانی از همکاری مردم برای بهبود شرایط گفت: یکسال است که کشور و استان درگیر بیماری کرونا است و در این مدت متاسفانه تعدادی از همشهریان بر اثر این بیماری جان باختند.

وی با بیان اینکه امیدواریم طی ماه‌های آینده و با شروع واکسیناسیون اوضاع به حالت عادی برگردد و مردم در چند ماه آینده نیز رعایت کامل نکات بهداشتی را در دستور کار قرار دهند، گفت: اگر مردم مراعات کنند و کاملا نکات بهداشتی را رعایت کنند می توان امیدوار بود که پایان سال و عید نوروز را با کمترین نگرانی سپری کنیم.

مرادنیا اضافه کرد: تلاش ما این است که کسب و کارها و مشاغل بتوانند فعالیت داشته باشند و شرط عدم تعطیلی مشاغل رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار کردستان از صاحبان تالارها، سالن ها و رستوران‌ها که محل مراجعه مردم است درخواست کرد درصورت فعالیت به مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا پایبند باشند.

مرادنیا تصریح کرد: هیچ چیزی مقدم بر جان و سلامت مردم نیست، بنابراین هر مکانی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند نباشد باید تعطیل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان نیز ضمن ابراز نگرانی از کم شدن رعایت پروتکل‌ها توسط مردم گفت: استان کردستان در آستانه یک پیک جدید است، بنابر این از مردم استان خواهش می‌کنم تا می‌توانند موارد بهداشتی را رعایت کنند.

فرزین رضاعی اضافه کرد: هم اکنون شش شهرستان استان در‌ وضعیت زرد قرار دارند و این تغییر وضعیت استان بسیار جای نگرانی است.

وی افزود: بخاطر وجود تست‌های تقلبی در کشورهای همسایه هر مسافری از مرز وارد استان شود حتی با وجود در دست داشتن آزمایش منفی کرونا مجددا از او تست کرونا گرفته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز