افشای راز خودکشی دختر ورزشکار بعد از یک سال!

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۸۱۳۵
افشای راز خودکشی دختر ورزشکار بعد از یک سال!
راز خودکشی دختر ورزشکار با پیدا شدن دست نوشته‌ای از او و شکایت خانواده‌اش در دادگاه کیفری استان تهران فاش شد.

به گزارش برنا؛ حدود یک‌سال قبل خبر مرگ دختر ورزشکاری به‌نام سیما در رسانه‌ها منتشر شد و علت مرگ او را ایست قلبی اعلام کردند. اما پس از گذشت چند ماه از مرگ این ورزشکار مدال آور، پدر و مادرش با طرح شکایتی به اداره پلیس در توضیح ماجرا گفتند: چند ماه بعد از مرگ دخترمان در اتاق خوابش دستنوشته‌ای پیدا کردیم که با خواندن آن شوکه شدیم. او در این نامه نوشته که از سوی پسر یکی از اقوام مورد آزار و اذیت قرار گرفته و چون این موضوع برایش قابل تحمل نبوده در سکوت به زندگی خود پایان داده است.

پس‌از ثبت شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه از کارشناسان پزشکی قانونی خواستند تا نظریه علمی خود را در خصوص کشفیات این پرونده به دادگاه ارسال کنند.

در این میان پسر جوانی که به‌عنوان متهم معرفی شده بود با دستور قضایی بازداشت شد اما از همان ابتدا منکر موضوع شد و گفت: من هرگز سیما را آزار نداده‌ام و نمی‌دانم چرا او در این نامه چنین موضوعی را مطرح کرده است. من حتی حاضرم برای انجام معاینات به پزشکی قانونی بروم تا بی‌گناهی‌ام ثابت شود.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند که نمونه‌های به‌دست آمده مطابقتی با این پسر جوان ندارد که همین موضوع باعث شد تا حکم آزادی وی صادر شود.

اما چون کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کرده بودند دختر جوان قبل از خودکشی مورد تعرض قرار گرفته است تحقیقات درباره این پرونده و برای افشای راز آن آغاز شد.

 

نظر شما