کاپیتان تیم کاراته آوای رزم:

سوپرلیگ کاراته امسال سختی خاص خود را دارد/ مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۸۱۳۸
سوپرلیگ کاراته امسال سختی خاص خود را دارد/ مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم
کاراته‌کار البرزی تیم آوای رزم با بیان اینکه سوپرلیگ کاراته به دلیل فشردگی دشواری های خاص خود را دارد گفت: در بهترین شرایط بدنی قرار دارم وتلاش میکنیم جام قهرمانی را بالا ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نوید عبدالملکی علیرغم جوانی چهره های باسابقه در کاراته محسوب می شود و عناوین بین المللی وآسیایی متعددی در کارنامه وی دیده می شود.  

وی امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها به سختی تمرین کرده است و قرار است از فردا به عنوان کاپیتان تیم آوای رزم پیکاری سخت با دیگر مدعیان سوپرلیگ کاراته داشته باشد و این بار کسب قهرمانی و بالا بردن جام را تجربه کند.

در آستانه آغاز سوپرلیگ کاراته گفتگویی با این کاراته کار البرزی انجام شده که در ادامه می خوانید:

*سرانجام پس از ماه ها بالاخره شاهد برگزاری یک رویداد کاراته هستیم، از شرایط خودت و سوپرلیگ کشور بگو؟

کرونا شرایطی را ایجاد کرد که هیچکدام از ما تجربه وتصوری از آن نداشتیم.خصوصا ورزشکاران حرفه ای بسیار لطمه خوردند و روزهای سختی را سپری کردند.

با این حال من جز کسانی بودم که هیچگاه تمرینات خود را تعطیل نکردم و همواره در ماه های اخیر فعالیت بدنی خود را به شکل انفرادی دنبال می کردم.

پس از قطعی شدن برگزاری سوپرلیگ نیز در هفته های اخیر با نظارت مربیان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با آمادگی وانگیزه بالا در رقابت های پیش رو حضور خواهیم یافت.

*از لیگ امسال بگو،به نظر می رسد با توجه به نحوه برگزاری با شکل جدیدی از رقابت روبرو خواهیم بود؟

سوپرلیگ کاراته قرار است در دو هفته برگزار شود و در بازی های هفته اول تیم ها بازی های دور رفت وبرگشت خود را انجام می دهند.

برگزاری 6 رقابت در یک روز دشواری های خاص خود را دارد وقطعا کسانی که در این لیگ حضور دارند باید از حیث ذهنی وبدنی در سطح بالایی قرار داشته باشند.

امیدوارم سازمان لیگ فدراسیون با نظارت کامل و دقت نظر کافی فرایند برگزاری مسابقات را پیش ببرد و شاهد برگزاری لیگی پویا وبا کیفیت  والبته رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشیم.

*به نوعی می توان این مسابقات را مقدمه ای برای مسابقات انتخابی تیم ملی در اوایل سال آینده هم تلقی کرد؟

پس از ماه ها انتظار و وقفه شاهد برگزاری مسابقات کاراته هستیم و در ادامه هم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می شود.به طور حتم نمایش کاراته کاران در این مسابقات می تواند تا حد بسیاری شرایط فنی مدعیان تیم ملی را مشخص کند و مقدمه ای باشد برای یک رقابت جدی تر در مسابقات سال آینده.

* برنامه ای برای رسیدن به تیم ملی داری؟

هدف همه کسانی که که به شکل حرفه ای فعالیت دارند رسیدن به اردوی تیم ملی است و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.به سختی تمرین کرده ام و از حیث روحی روانی و فنی در شرایط خوبی هستم و انگیزه کافی را هم برای رسیدن به تیم ملی  دارم.

11

* لیگ های کاراته کشور امسال در حالی برگزار می شود که تیمی از البرز در این مسابقات حضور ندارد.این اتفاق را چگونه ارزیابی می کنی؟

جای تاسف فراوان دارد که البرز با ظرفیت بالایی که در کاراته دارد نماینده ای در لیگ های امسال ندارد.قطعا هیئت کاراته استان و مسئولان ورزش البرز باید در این خصوص پاسخگو باشند و دلایل این غیبت را توضیح دهند.

لیگ های کشوری محلی مناسب برای دیده شدن و شکوفایی استعدادها بوده و عدم حضور شهر واستانی در این مسابقات درنهایت به آینده کاراته کاران مستعد لطمه می زند.امیدوارم این اتفاق دیگر رخ ندهد و به مانند سال های گذشته هیئت استان با پیگیری و رایزنی های لازم زمینه حضور تیم هایی از استان را در لیگ های کشوری فراهم کند.

* وصحبت پایانی ؟

تیم آوای رزم از نفراتی شایسته شکل گرفته و تمام تلاش ما کسب یکی از سکوهای برتر مسابقات است. امیدوارم بهترین نمایش ممکن را در سوپرلیگ کاراته داشته باشیم و در رقابت با حریفان آماده و پرمهره عملکردی خوب را به ثبت برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز