آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۸ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۸۴۲۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۸ بهمن ۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 28 بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۰ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: امروز ۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، سه آقا به ترتیب با ۶۷ سال سن با سابقه بیماری مغزی، ۴۶ سال سن بدون سابقه بیماری و ۶۰ سال سن با سابقه بیماری کبدی و خانمی با ۴۷ سال سن با سابقه بیماری کبدی در استان بوشهر به ثبت رسید.

دو نفر از موارد ذکر شده فوق در بیمارستان پیوند اعضا شیراز فوت شده‌اند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۷ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند گفت: از این تعداد در حال حاضر ۹ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۵۵۶ بوده است.

کشمیری بیان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۸ بهمن‌ ۸۷۴ مورد بوده است که از این تعداد ۸۶۰ نفر مورد مثبت قطعی و ۱۴ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

او ادامه داد: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت ضوابط بهداشتی از سوی تمام افراد است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر در پایان گفت: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

 

نظر شما