تداوم تخریب اموال عمومی در "شهر جدید هشتگرد"/آسیب به امنیت روانی شهروندان با اهداف خاص

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۸۶۳۰
تداوم تخریب اموال عمومی در شهر جدید هشتگرد/آسیب به امنیت روانی شهروندان با اهداف خاص
شهرجدید هشتگرد در حالی به عنوان یکی از نقاط جمعیتی استان البرز و به همت شرکت عمران و شهرداری این شهر در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته اما گویا عده ای از این مساله ناراحت اند وبه انحاء مختلف سعی در بر هم زدن آرامش روانی ساکنان آن دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در ماه های اخیر سرقت کابل،پایه چراغ،مخزن زباله،تابلوهای فلزی،مبلمان شهری،المان شهری و آسیب رساندن و سرقت اموال عمومی در سطح شهر به شدت افزایش یافته است و این مساله مسئولان و شهروندان آن را دچار مشکلات عدیده ای کرده است.

در اتفاقی جدید نیز در شب های گذشته متأسفانه مجدداً شاهد سوزاندن  مخزن زباله 660 لیتری توسط افراد ناآگاه و جاهل در سطح شهر جدید هشتگرد بودیم و تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی نصب شده توسط شرکت عمران در بلوار شورای اسلامی این شهر نیز به سرقت رفته است.

تداوم این دست اتفاقات در شهری که به واسطه افتتاح فازهای مختلف مسکن مهر و آغاز احداث طرح مسکن ملی در پویاترین روزهای خود قرار دارد زیبنده نیست و ضرورت دارد نهادهای انتظامی وامنیتی برای آن به شکل جدی چاره اندیشی کنند.

امنیت روانی مهمترین رکن برای ساکنان هر شهری است وبه نظر می رسد عده ای با اهداف ونیات خاص در تلاش اند این آرامش روانی را دچار خدشه کنند.

در عین حال همکاری بیشتر وموثرتر شهروندان برای ریشه کردن شدن این اتفاقات بسیار ضروری است لذا شهروندان شهرجدید هشتگرد در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری واتفاقاتی از این دست سریعا موضوع را با فوریت های پلیسی در میان بگذارند.

photo_2021-02-17_09-56-40

 

نظر شما