معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان:

کمیته امداد استان سمنان از ۳۵ ایده برتر «کارآفرین‌شو» تقدیر کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۸۸۶۸
کمیته امداد استان سمنان از ۳۵ ایده برتر «کارآفرین‌شو» تقدیر کرد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۳۵ ایده برتر در رویداد استارتاپی «کارآفرین‌شو» تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا خدابنده ابراز داشت: هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی رویداد «کارآفرین شو»، شامل پنج تیم برتر و سه تیم شایسته تقدیر از هدایای ویژه‌ و حمایت‌های کمیته امداد استان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه اجرای ایده بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: رویداد استارتاپی «کارآفرین شو» از اواخر شهریور ۹۹ آغاز شد ۱۲۰ ایده از دانشجویان به دبیرخانه این رویداد فرستاده شد و بعد از بررسی داوران، ۳۵ ایده تایید شد و در بررسی پایانی داوران، هشت ایده به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: به ۳۵ ایده که در مرحله اول از سوی دبیرخانه رویداد انتخاب شدند، هدیه نقدی اهدا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی نیز در حوزه دریافت تسهیلات و بازاریابی برای اجرای ایده‌ها حمایت می‌شوند.

خدابنده  ادامه داد: سه ایده برتر این رویداد در زمینه ساخت کوله‌پشتی طبی، پرورش کرم ابریشم و ساخت بازی‌های خانگی بود که به دلیل نوآوری و خلاقیت در ایده، به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

وی بیان کرد: سه محور کلیدی در بخش اقتصاد مقاومتی کمیته امداد، شامل تأمین و حمایت در حوزه معیشت، اشتغال و مسکن مددجویان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش سه راهبرد حوزه اشتغال کمیته امداد است.

خدابنده استفاده از مزیت‌های دانش‌بنیان، مردمی و بومی کردن را از دیگر راهبردهای اشتغال دانست و تصریح کرد: این نهاد در بخش توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار با ۱۴ دستگاه و نهاد از جمله پارک علم و فناوری معاونت رئیس‌جمهوری و دانشگاه همکاری دوسویه دارد.

این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز