دادستان شاهرود:

اصناف برای پیشگیری از سرقت دوربین مداربسته به‌کار گیرند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۸۸۷۷
اصناف برای پیشگیری از سرقت دوربین مداربسته به‌کار گیرند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود گفت: تجهیز مناسب مغازه ها به ویژه طلافروشی‌ها به دوربین‌های مداربسته موجب ناکامی سارقان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ عبدالجواد پارسافر روز چهارشنبه با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه نافرجام از یکی از طلافروشی های سطح شهر شاهرود در روز گذشته ، افزود: با بررسی ماموران انتظامی ، مشخص شد استفاده مناسب از تجهیزات ایمنی در ناکام ماندن سارقان بسیار موثر بوده است.

وی به برگزاری نشست های پیشگیری از وقوع جرم که توسط این دادسرا و ماموران انتظامی انجام شده ، اشاره کرد و تصریح نمود: در این نشست‌ها نواقص موجود در طلافروشی‌ها به آنان گوشزد گردیده و آموزش های لازم جهت افزایش حفاظت ایمنی داده شد.
پارسافر  از تشکیل نشستی در چهارم اسفندماه با حضور صنف طلا فروشان خبر داد و اظهار داشت: این نشست با هدف ارائه آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از وقوع جرم ، سرقت و افزایش ایمنی طلا فروشی‌ها برگزار خواهد شد .
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود از تمامی شهروندان به ویژه  اصناف خواست در راستای پیشگیری از وقوع جرم نسبت به افزایش تجهیزات ایمنی محل کار خود اقدام نمایند.

سرقت مسلحانه از طلافروشی در شاهرود در روز گذشته به وقوع پیوست که سارقان موفق به سرقت نشدند.

همچنین بعداز ظهر روز گذشته سارقان با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی از ناحیه دست، مقداری طلا به سرقت بردند.

 

نظر شما