امضای تفاهمنامه همکاری میان خانه مطبوعات و شورای اسلامی خراسان رضوی

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۸۹۱۱
امضای تفاهمنامه همکاری میان خانه مطبوعات و شورای اسلامی خراسان رضوی
تفاهم نامه همکاری مشترک بین خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و شورای اسلامی استان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به مقوله روزنامه نگاری توسعه اظهار کرد: فرآیندها مهمتر از افراد هستند و اهمیت فعالیت رسانه ای شورای اسلامی استان در انعکاس شبکه مسائل مردم و ضریب دادن به مشکلات و امور نقاط کم برخوردار است.

مجتبی محمودی ضمن ابراز امتنان از این نگاه شورای اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهمیت ارتباط با رسانه ها، افزود: خبرنگاران و رسانه ها باید توسط سازمان ها و دستگاه ها بیش از پیش تقویت و حمایت شوند، چراکه از طریق جامعه مطبوعاتی و رسانه ای می توان خواسته های مردمی را مطالبه و پیگیری نمود.

وی همچنین خواستار تعامل و حمایت شورای استان در تقویت خبرنگاراران و ارائه مباحث آموزشی روز برای ارتقای سطح کیفی رسانه ها شد.

در ادامه این مراسم که با حضور محمد جواد رنجبر عضو هیئت مدیره و قائم مقام خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و عقیل رحمانی بازرس خانه مطبوعات برگزار شد، رئیس شورای اسلامی استان ضمن ابراز خرسندی از این اقدام مشترک گفت: خبرنگاران باید واقعیت های جامعه را منعکس کنند؛ لذا برای ایجاد حس امیدواری در بین مردم نیاز است بیشتر به واقعیت های مثبت جامعه پرداخته شود.

شهناز رمارم افزود: شورای اسلامی استان مصمم است تا بتواند با کمک خانه مطبوعات و رسانه دوره های آموزشی سواد رسانه ای را برای اعضای شورای اسلامی استان برگزار نماید

در ادامه سعید احسانی عضو هیئت رئیسه شورای استان هم گفت: در سال چهارم شورای پنجم اتفاق مثبتی را رقم زده ایم که امیدواریم با کمک هر دو مجموعه شورای استان و خانه مطبوعات و رسانه خراسان رضوی این مهم سنگ بنای ادامه در دوره های بعد و سال های آینده باشد.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و شورای اسلامی استان توسط محمودی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان و شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان به امضاء رسید./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز