رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان خبر داد:

وقوع حریق گسترده مجتمع مسکونی در شهر سمنان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۹۳۴۰
وقوع حریق گسترده مجتمع مسکونی در شهر سمنان
رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده مجتمع مسکونی خیابان جم شهر سمنان خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه وقوع حریق گسترده ساعت ۱۰:۳۳ صبح پنج‌شنبه در مجتمع مسکونی خیابان جم شهر سمنان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بر اساس اعلام این گزارش، شش دستگاه خودرو و ۱۵ آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو، چهار و پنج سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی سمنان به‌محض ورود به محل حادثه مشاهده کردند بنا به دلایل نامعلومی دریکی از واحدها طبقه چهارم این مجتمع شعله‌های آتش و دود زبانه می‌کشد به حدی که در حال سرایت کردن و سوختن به واحدهای روبرویی و کناری است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه بلافاصله نیروها سریعاً به چند تیم عملیاتی تقسیم‌شده و کار اطفا آغاز شد، ابراز داشت: آتش‌نشان‌ها با بستن دستگاه تنفسی وارد فضای پر از دود و آتش شدند و حریق را مهار و افراد محبوس شده در آپارتمان را امدادرسانی کردند.

اسمعیل پور بابیان اینکه علت اصلی آتش‌سوزی نیاز به کارشناسی دارد، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی بسیاری برجای گذاشت آموزش اطفای حریق شهروندان و وجود خاموش‌کننده‌های دستی در چنین مواقعی می‌تواند مانع از زیان بیش از حد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز