حضور تیم بانوان پرسپولیس پلدختر در دسته سوم کشور برای اولین بار

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۹۳۷۲
حضور تیم بانوان پرسپولیس پلدختر در دسته سوم کشور برای اولین بار
تیم بانوان پرسپولیس پلدختر برای اولین بار در تاریخ پلدختر در دسته سوم کشور حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ تیم فوتسال بانوان پرسپولیس پلدختر پتانسیل بالایی برای درخشش در سطح فوتسال بانوان کشور دارد . شراره محمودی  سر مربی تیم فوتسال بانوان با بیان این مطلب ،اظهارکرد: برای اولین بار در پلدختر به رقابت های زیرگروه دسته سوم فوتسال بانوان کشور راه یافت .

او با بیان اینکه این تیم در رده ی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان، و بزرگسالان فعالیت می کند ،افزود: فوتسال بانوان پلدختر در رده پایه در فستیوال های استانی و کشوری حضوری فعال داشته و در بازیکنان نونهال و نوجوانان ما در این فستیوال ها درخشیده اند.

 محمودی گفت: تیم فوتسال بزگسالان پرسپولیس پلدختر در رده لیگ سه کشور بانوان حضوردارند. م

این مربی فوتبال بیان کرد : ما با کسب نایب قهرمانی در استان سهمیه حضور در رقابت های لیگ دسته سوم را کسب کردیم که سال گذشته در نطنز اصفهان در رقابت های زیرگروه با وجود شایستگی برای صعود به لیگ دسته دوم  با تفاضل گل از صعود بازماندیم .

سرمربی تیم پرسپولیس پلدختر گفت: این تیم سال ۸۹تشکیل شده و خانم های مرادی، طرهانی، و محمدی از این تیم به تیم ملی دعوت شده اند. وی گفت: کسب سه نایب قهرمان استان و یک بار مقام سوم و حضور در رقابت های زیرگروه دسته سوم کشور از جمله افتخارات تیم بانوان پرسپولیس پلدختر است ضمن اینکه  سال ۹۸پنج بازیکن تیم مادر قالب دانشجویان لرستان در سمنان قهرمان کشور شدند.

محمودی  خاطر نشان  کرد:مسابقات لیگ ۳ بانوان به دلیل شرایط کرونا به تاخیر افتاده فعلا در بخش پایه فعالیت داریم زیرا تضمین سلامت بازیکنان اولویت اصلی ماست.

همچنین معصومه اقاخانی در پلدختر فوتسالیستی است که بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشته و خانم گل لیگ ۳ کشور به همراه پرسپولیس پلدختر و خانم گل لیگ یک کشور با تیم صدف کوهدشت  را به خود اختصاص داده است.

آقاخانی در این خصوص یادآوری کرد:تیم فوتسال بانوان با کمبود تجهیزات مواجه  هستندو نیازمند اسپانسر هستیم تا با حمایت از  تیم شاهد روز های طلایی و درخشش تیم ملی فوتسال بانوان پلدختر باشیم.

او افزود: با برنامه ریزی پیش میرویم تا به اهداف خود که تداوم موفقیت فوتسال بانوان در تیم ملی برسیم.

 خبر: فائزه بیرانوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز