آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا ۲ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۰۰۵۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا ۲ اسفند ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا 2 اسفندماه را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر فاطمه نوروزیان روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: هر دو فوتی ثبت شده کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان ، از شهرستان قشم هستند.

وی، با هشدار نسبت به خطر جدی شیوع ویروس کرونای انگلیسی، بیان داشت: در هفته پایانی بهمن ماه شمار فوتی های مثبت کرونا در هرمزگان نسبت به هفته قبل افزایش چشمگیری داشته است.

دکتر نوروزیان هشدار داد: براساس آمارهای اعلام شده، میانگین سنی مبتلایان جدید کاهش یافته که این مساله زنگ خطری جدی برای وجود و گسترش ویروس کرونای انگلیسی است.

وی بیان داشت: شرایط هرمزگان با توجه به ترددهایی که از این استان به خارج از کشور انجام می شود، بسیار حساس بوده و مردم باید پروتکلهای بهداشتی را با جدیت هر چه تمام تر رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به افزایش شمار مبتلایان سرپایی کرونا در هرمزگان، خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از دو هزار تست کووید ۱۹ در مدت یک روز در هرمزگان انجام می شود که این شمار نسبت به هفته های قبل تا حدودی افزایش یافته است.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی از مردم نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی، تصریح کرد: هم اکنون هشت روستا در استان به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا، در قرنطینه کامل به سر می برند.

به گفته نوروزیان این روستاها از توابع شهرستان های بستک، بندرعباس، پارسیان، بندرخمیر و حاجی آباد هستند که حضور در دورهمی ها و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی از مهمترین دلایل شیوع کرونا در این روستاها است.

این مقام مسوول در پایان تصریح کرد: از مردم خواستاریم تا به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا ، پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت هر چه تمام تر رعایت کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز