استاندار کرمانشاه:

قصد نداریم هیچ شغلی را به خاطر کرونا تعطیل کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۰۰۶۱
قصد نداریم هیچ شغلی را به خاطر کرونا تعطیل کنیم
استاندار کرمانشاه، از اجرایی شدن ۲۴ مصوبه در راستای کنترل کرونا خبر داد و گفت: اگر مصوبات اجرایی شود تصمیمی برای تعطیلی شغلی گرفته نمی‌شود، ولی در صورت اجرا نشدن حتما نسبت به تعطیلی برخی مشاغل اقدام خواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: ۶ شهرستان پاوه، کنگاور، سنقرو کلیایی، هرسین، اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب در وضعیت زرد و هشت شهرستان ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به زیر ۵۰ درصد رسیده است، گفت: در ستاد استانی 24 مصوبه را تصویب کرده‌ایم که از امروز اجرایی می‌شود و اصلا بنا بر تعطیلی شغلی در آستانه عید نوروز نداریم، ولی تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بندهایی از این مصوبه، ادامه داد: انتظامات و مراقبان سلامت باید در بازارهای سرپوشیده، بازار روزها، پاساژها، مراکز تجاری به منظور جلوگیری از افراد بدون ماسک به مراکز مذکور و جلوگیری از ازدحام مستقر شوند.

وی با اشاره به مسدود کردن درب‌های ورودی و خروجی آرامستان‌ها، ادامه داد: مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال برگزار نخواهد شد، شهرداری‌ها، سازمان آرامستان‌ها، فرمانداران و بخشداران متوالی رعایت این اعمال محدودیت‌ها هستند.

بازوند متذکر شد: اگر شهرستانی از وضعیت زرد به قرمز برسد باید شخص فرماندار پاسخگو وضعیت باشد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مصوبات اجرایی شود تصمیمی برای تعطیلی شغلی گرفته نمی‌شود، ولی در صورت اجرا نشدن برای اینکه گرفتار پیک چهارم کرونا نشویم حتما نسبت به تعطیلی برخی مشاغل اقدام خواهیم کرد.

نظر شما