مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خبر داد:

حضور استان سمنان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۰۲۱۷
حضور استان سمنان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی جمال دوم اسفندماه 1399 با اعلام این خبر افزود: علاقمندان می‌توانند با ثبت‌نام قبلی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از پنجم تا هشتم اسفندماه از غرفه استان سمنان در سالن شماره 35 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی  تهران بازدید کنند.

او با اشاره به معرفی ظرفیت‌های متنوع استان سمنان در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: کلیپ‌های دو زبانه، بروشور و تصاویر جاذبه‌ها، گردشگری مجازی استان و ... در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

جمال اضافه کرد: استان سمنان در بخش‌های مختلف این نمایشگاه از جمله طبیعت‌گردی، بوم‌گردی، هتل‌داری، آژانس‌های مسافرتی و کارگاه زنده صنایع‌دستی نیز حضوری مؤثر خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه، فراهم کردن زمینه ورود گردشگر به کشور، تبادل جدیدترین اطلاعات و دستاوردها در حوزه گردشگری، استفاده از روش‌های بهسازی و استانداردسازی هتل‌ها مؤثر است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به دو شکل حضوری و مجازی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل‌داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است.

 

نظر شما