استاندار لرستان:

لزوم کنترل شدید ورودی های لرستان از سمت خوزستان / مراجعین کرونایی به مراکز درمانی در استان رو به افزایش است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۰۲۹۷
لزوم کنترل شدید ورودی های  لرستان از سمت خوزستان / مراجعین کرونایی به مراکز درمانی در استان رو به افزایش است
سید موسی خادمی بر لزوم کنترل شدید ورودی های استان لرستان از سمت خوزستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  خادمی  روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا  ،اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در این جلسه مطرح شد، رشد سریع بیماری کرونا در استان خوزستان و افزایش آمار ابتلا ،تعداد بستری و فوت این بیماری که عمدتاً ناشی از  ویروس جهش یافته نوع انگلیسی است، مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه لرستان به دلیل همسایگی و مجاورت با استان خوزستان به شدت در معرض خطر قرار دارد، افزود: اولا از مردم خوب لرستان می خواهم که به هیچ وجه به استان خوزستان سفر نکنند.  دوما از مردم عزیز خوزستان انتظار می‌رود که به استان های مجاور و لرستان حتی الامکان سفر نکنند و سوم اینکه مسئولین ما در شهرستانها بویژه در شهرستان پلدختر از امروز باید ورودی از سمت خوزستان به لرستان را  به شدت کنترل کنند که ممکن است این موضوع مصوبات ملی هم داشته باشد.

خادمی تصریح کرد: در سطح استان نیز باید تمهیداتی فراهم شود تا از ورود وسائط نقلیه جلوگیری شود و نیروی انتظامی موظف خواهد شد با همه پلاک هایی که مربوط به شهرهای قرمز خوزستان هستند طبق مصوبات برخورد کند.

اوبا اشاره به اینکه آمار مراجعین به مراکز درمانی در استان رو به افزایش است، یادآورشد: این آمار نگران کننده است و باید به سرعت کنترل شود تا دچار مشکل نشویم.

خادمی گفت : برخی از شهرهای با وضعیت آبی استان به زرد تبدیل شده و روند ملایم  ابتلاء مشاهده شده که در صورت عدم کنترل ،سرایت بیماری رو به افزایش خواهد گذاشت.

استاندار لرستان در پایان از عموم مردم خواست تا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همچون گذشته اهتمام لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز