نماینده تفت و میبد:

صنایع به مسئولت های اجتماعی خود در محرومیت زدایی متعهد باشند

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۰۶۰۰
صنایع به مسئولت های اجتماعی خود در محرومیت زدایی 
متعهد باشند
نماینده تفت و میبد گفت: صنایع و معادن به مسئولیت های اجتماعی خود برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق خود نتعهد باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید جلیل میرمحمدی" نماینده تفت و میبد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور "علیرضا رزم حسینی" وزیر صنعت معدن تجارت برگزار شد؛ با درخواست تعهد صنایع و معادن به مسئولیت های اجتماعی خود برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق خود، اظهار کرد: باید سرمایه ها به سمت صنایع های‌تک و صنایع پاک سوق داده شود تا بیش از پیش شاهد مشکلات و آلایندگی ‌های زیست محیطی صنایع موجود در استان نباشیم.

وی در بخش دیگر سخنانش بیان کرد: علاوه بر مشکل مجتمع فولاد میبد که وعده رفع مشکل آن در بازدید صبح امروز وزیر محترم داده شد، در برخی واحدهای تولیدی موتورسیکلت و داروسازی‌ها شهرستان میبد و چند واحد کاشی و سرامیک در شهرستان تفت دچار مشکلیم که نیازمند توجه مسئولان وزارت صمت هستیم.

وی همچنین از پاس‌کاری موضوع دیپلماسی اقتصادی بین وزارت خارجه و وزارت صمت، این موضوع را نیازمند اهتمام همگانی دانست.

میرمحمدی عنوان کرد: امسال ۱۴ هزار میلیارد تومان طرح تنها در دهه فجر امسال در استان افتتاح شد ولی متاسفانه در تامین جزئی‌ترین اقلام مورد نیاز مردم با مشکل مواجه ایم که ضایع کننده دیگر تلاش هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز