سرپرست هیئت کبدی استان البرز:

در لیگ‌های برتر کبدی شرکت می‌کنیم/ آماده میزبانی از اردوهای ملی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۰۸۲۸
در لیگ‌های برتر کبدی شرکت می‌کنیم/ آماده میزبانی از اردوهای ملی هستیم
سرپرست هیئت کبدی استان البرز از فراهم شدن مقدمات حضور تیم های بانوان وآقایان این استان جهت حضور در لیگ برتر کبدی کشور در فصل جدید خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجید صولت اظهار کرد: رشته کبدی در استان البرز به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا با رکود شدیدی مواجه شده بود و متاسفانه بسیاری از ورزشکاران فعال خود را از دست داده بودیم.

وی افزود: در اولین اقدام ظرفیت انسانی موجود در این رشته را در کنار هم جمع کردیم و با تقدیر از فعالان این رشته در چندین نوبت تلاش کردیم ضمن ایجاد انگیزه دورنمای جدیدی از برنامه های هیئت استان در مدیریت جدید را ترسیم کنیم.

صولت با اشاره به آغاز تمرینات تیم بانوان استان گفت: با دعوت یکی از مربیان مطرح بانوان وفراهم کردن سانس های تمرینی فعالیت بخش بانوان آغاز شده و در روزهای آینده نیز در بخش مردان این اتفاق با حضور یکی از مربیان ملی رخ خواهد داد.

سرپرست هیئت کبدی استان البرز حضور تیم های بانوان وآقایان البرز در فصل جدید لیگ برتر کبدی را مهمترین برنامه این هیئت ورزشی عنوان کرد و گفت: در این خصوص حامی مالی هم جذب شده و در تلاشیم تیمی مدعی و پرقدرت را راهی این مسابقات کنیم.

وی از اعلام آمادگی این استان برای میزبانی از اردوهای ملی خبرداد و گفت: برای این منظور تمهیدات لازم اعم از اسکان ومحل تمرین مناسب اتخاذ شده و آمادگی داریم تا در این بخش کمک حال فدراسیون باشیم.

 

متولی کبدی البرز به ظرفیت های بالای البرز در این رشته اشاره کرد و گفت: البرز در سال های فعالیت خود در رشته کبدی دو ملی پوش بانو،مدرس کبدی و داور بین المللی را تحویل کشور داده و این توان را دارد تا در ادامه نیز نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

صولت ادامه داد: برای این منظور در آینده ای نزدیک طرح استعدادیابی را آغاز خواهیم کرد و افراد مستعد در سنین پایه را جذب خواهیم کرد.

وی با قدردانی از حمایت های مدیرکل ورزش وجوانان ،شهرداران کرج و فردیس و تمام کسانی که در جهت توسعه این ورزش حامی هیئت هستند گفت: قطعا رشته کبدی به عنوان ورزشی پرافتخار باید به روزهای خوب خود در البرز بازگردد و جایگاهش در سطح ملی احیا شود و به شخصه باتمام توان وانگیزه این هدف را دنبال می کنم.

 

نظر شما