جنگ ستارگان در ملک نیا سنندج برنده نداشت

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۱۳۶۵
جنگ ستارگان در ملک نیا سنندج برنده نداشت
تیم وچان کردستان در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، میزبان تیم شهرداری بم بود که در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سفیدپوشان وچان که به عنوان تیم دوم گروه دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان به مرحله نهایی صعود کرده‌اند برای قهرمانی کار سختی پیش رو دارند.

آنها در این مرحله یک باخت و یک تساوی داشته‌اند و هم اکنون در رده سوم جدول چهار تیمی بازی ها قرار دارند.

وچان هفته اول این رقابت ها را با شکست مقابل تیم سیرجان پشت سر گذاشت و این هفته هم توانست با تساوی صفر بر صفر در خانه خود تنها یک امتیاز بازی را به دست آورد.

اما حریف وچانی‌ها و قهرمان فصل قبل رقابت‌ها هم که چند فصل است به پیروزی‌های سریالی دست یافته، همچنان مدافع عنوان قهرمانی است و هفته قبل سپاهان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

تقابل قبلی این ۲ تیم در فصل قبل در ورزشگاه ملک نیا سنندج اتفاق افتاد و وچان آن دیدار را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرده بود.

قضاوت بازی امروز را مائده جعفری برعهده داشت و بهاره سیفی و نیلوفر محمدی کمک های اول و دوم و زهره اسکندری به عنوان داور چهارم حضور داشت.

قهرمانی برایمان سخت شد

سرمربی تیم وچان کردستان اظهار داشت: امروز بازی فوق العاده ای را شاهد بودیم و تنها گلزنی را کم داشتیم و بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های خود برای گل استفاده کنند.

فاطمه صادقی با بیان اینکه ۲ موقعیت مسلم گل از دست بازیکنان وچان رفت، گفت:  به جرأت می‌توانم بگویم که بهترین عملکرد فصل را در بازی امروز داشتیم و اگر عدالتی بود باید تیم ما برنده بازی می شد.

وی در پاسخ به حساسیتهای داوری این بازی گفت: خطا گرفتن و جهت‌دهی‌هایی را در بازی شاهد بودیم ولی در صحنه‌های حساس اشتباه داوری اتفاق نیفتاد.

صادقی با بیان اینکه تساوی امروز قهرمانی را برایمان سخت کرد، افزود: ممکن است در فوتبال هر اتفاقی بیفتد چراکه ما تیم ما فوق‌العاده عمل می‌کند و اگر می‌توانست تمرکز کافی روی توپ های آخر داشته باشد بازی بهتری داشتیم.

وی یادآور شد: با این وجود تمامی تاکتیک هایی را که به آنها آموزش داده بودیم در زمین پیاده کردند.

جای اشتباه نداریم

زهرا قنبری رکورددار گلزنی در این فصل از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور هم که در تیم وچان توپ می‌زند  امروز در مقابل تیم فصل قبل خود صف‌آرایی کرد.

زهرا قنبری کاپیتان وچان با ۱۹ گل زده در این رقابتها، این بازی را همانند بازی های قبلی دانست و گفت: سعی داشتم همچنان در زمین تاثیرگذار باشم و بچه‌های ما هم فوق‌العاده عمل کردند.

وی گفت: بازی بسیار سنگینی را امروز شاهد بودیم و موقعیت‌های زیادی را برای گل داشتیم و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و به نظر من  عادلانه‌ترین نتیجه همین تساوی بود.

قنبری تاکید کرد: تیم ما جای هیچ اشتباهی ندارد و در مصاف با سیرجان بدشانسی داشتیم و  شرایط خوب پیش نرفت اما از آنجا که بازیکنان جوان و با استعدادی داریم که با انرژی و تلاش پیش می‌روند امیدوار به قهرمانی در لیگ هستیم.

در بازی امروز پریسا گراوندی سنگربان تیم وچان بود و فاطمه شبان، گلنوش خسروی، سمیرا محمودپور، فاطمه مخدومی، زهرا قنبری، فاطمه قاسمی و سمیه خرمی در زمین حضور داشتند.

تیم وچان کردستان شنبه هفته آینده مهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز