یادداشت کوتاه؛

شان فوتبال البرز " قعرنشینی" نیست

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۱۴۴۷
شان فوتبال البرز  قعرنشینی نیست
کمتر کسی فکر می کرد تیمی چون گل ریحان که هفته ها صدرنشینی در لیگ یک را در کارنامه داشته و در عمر کوتاه فعالیت خود مدعی صعود به لیگ برتر بوده این روزها با حال نزار " قعرنشینی" و فانوس به دستی را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در سال های اخیر سهم حضور تیم های البرزی در رویدادهای فوتبال کشور شکل بهتری پیدا کرده است.

حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری قابل توجه سبب شد پس از سالها تیمی از البرز به نام اکسین (گل ریحان)در لیگ یک کشور حاضر شود و در دو سال اخیر هم همواره در قامت یک تیم پرمهره و مدعی خود را به اتمسفر فوتبال کشور معرفی کند.

اما همه چیز در فصل جاری لیگ یک کشور به شکل تلخی رنگ باخته و نماینده ای که نام فوتبال غنی البرز را یدک می کشد این روزها چسبیده به انتهای جدول پی در پی امتیاز می دهد و به صغیر وکبیر می بازد.

تیمی که در فصل گذشته با مربی بومی خود هفته ها شکست ناپذیر بود و در مقطعی اصلی ترین مدعی صعود محسوب می شد این روزها صدرنشینی را از انتهای جدول تجربه می کند .

برای فوتبال البرز که چهره های بزرگی را ادوار گذشته تاکنون تحویل تیم های ملی داده بسیار آزاردهنده است که تیمی منتسب به آن با حداقل امتیاز ممکن قعرنشین لیگ یک فوتبال ایران است و پی در پی از حریفان در خانه وبیرون خانه شکست بخورد.

خیلی به دنبال شکافتن دلایل این ناکامی بزرگ نیستیم چرا که اهالی فوتبال به خوبی در جریان حواشی این باشگاه در ماه های اخیر قرار گرفته اند.

آنچه در شرایط کنونی مهم است کمک به این تیم و خلاصی نماینده البرز از شرایطی است که در آن گرفتار شده و خطر سقوط به دسته پایین تر با ادامه این روند به شدت آن را تهدید می کند.

قطعا در این شرایط پرداختن به اشتباهات مدیریتی و عملکرد غیر حرفه ای باشگاه در انتخاب سرمربی و جذب بازیکن در پیش از شروع مسابقات جز تکرار مکررات چیزی نیست و حال در این شرایط نیاز به تشریک مساعی و خرد جمعی همه اهالی فوتبال برای خروج از این بن بست است.

اصغر مازیار با علم به شرایط نامساعد موجود از میانه های فصل سکان هدایت تیم را بر عهده گرفته و هر آنچه درتوان داشته به کار گرفته است اما واقعیت آن است که این تیم در فرصت طلایی نیم فصل و پیش از شروع دور برگشت بازی ها نیازمند تقویت از جنبه های مختلف است و همه باید فارغ از خط کشی های مرسوم در فوتبال گله گذاری ها را کنار بگذارند و به این قعرنشینی آزار دهنده پایان دهند.

به طور حتم این تیم می تواند در قالب نشست های مشورتی با مسئولان هیئت فوتبال وکانون مربیان البرز و کمک همه ارکان فوتبال البرز و صدالبته تعامل سازنده باشگاه برای دور برگشت بازیکنان لازم را جذب کرده و با توانی دوچندان و روحیه ای مضاعف بازی ها را شروع کند.

راهی سخت و دشوار پیش روی نماینده اول البرزدر لیگ یک است اما باید این باور را داشته باشیم که در این وضعیت گله گذاری ها و پیش کشیدن اشتباهات گذشته دردی را دوا نمی کند و تنها به سردرگم تر شدن این کلاف هزار تو می انجامد.

شان فوتبال البرز " قعرنشینی" نیست و همه بر این موضوع باور داریم بنابراین باید کاری کرد و گامی برداشت تا تیم اول البرز در لیگ های فوتبال کشور به ساحل آرامش برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز