بوکان در صدر جدول لیگ تندرستی کشور

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۱۷۲۵
بوکان در صدر جدول لیگ تندرستی کشور
بوکان در صدر جدول لیگ تندرستی کشور قرار دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، خسرو فیضی رییس هیات ورزش های همگانی بوکان در این خصوص گفت: در پایان هفته چهارم لیگ تندرستی، بوکان با کسب ۱۰۵۴۷ امتیاز در صدر جدول لیگ تندرستی کشور و در بین شهرستان‌ها قرار گرفته است.

وی در خصوص عملکرد این شهرستان گفت: از روز اول ستاد شهرستانی را برای لیگ تندرستی تشکیل و از همه سازمان‌ها و نهادهای شهرستان و هیات‌های ورزشی دعوت به همکاری کردیم که در این بین باید از همه آن‌ها بخصوص آموزش و پرورش و ورزشکاران حامی رویداد قدردانی کنیم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی بوکان ادامه داد: برای ترغیب همشهریان، اطلاع‌رسانی‌هایی را در کانال‌های خبری بوکان انجام و مربیانی نیز به عنوان سرگروه برای راهنمایی و پاسخگویی به همشهریان بوکانی برای حل مشکلات آنها در ثبت نام و بارگزاری ویدئو تعیین کردیم.

فیضی گفت: روزانه ۳۰ نفر از ورزشکاران و مربیان درگیر جوابگویی شهروندان و رفع مشکلات انها در لیگ هستند ضمن اینکه بطور روزانه حدود ۱۲۰۰ ویدئو-نفر در سایت ثبت‌نام و بارگزاری می‌شود.

وی اضافه کرد: همکاری سازمان‌های مردم نهاد فعال شهرستان نیز در عملکرد شهرستان بوکان تاثیرگذار بود.

هم‌اکنون بوکان از آذربایجان‌غربی با ۱۰۵۴۷ امتیاز، بجنورد از خراسان شمالی با ۱۰۳۸۶ امتیاز و کرمانشاه با ۹۳۶۶ امتیاز سه شهر برتر در لیگ تندرستی هستند و ماکو با ۱۸۴۴ امتیاز در رتبه بیست و دوم قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز