دبیر کارگروه یاوران اصلح مطرح کرد:

آغاز فعالیت کارگروه یاوران اصلح برای انتخابات ۱۴۰۰/ حرکت علمی کار گروه در انتخابات مجلس گذشته با اقبال همراه شد/ برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری جدی تر از گذشته حرکت می کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۱۸۵۳
آغاز فعالیت کارگروه یاوران اصلح برای انتخابات ۱۴۰۰/ حرکت علمی کار گروه در انتخابات مجلس گذشته با اقبال همراه شد/ برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری جدی تر از گذشته حرکت می کنیم
مسعود کریمی بیرانوند از آغاز فعالیت کارگروه یاوران اصلح برای انتخابات ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ کریمی بیرانوند در گفت وگو با رسانه ها بابیان اینکه ان شاءالله برای انتخابات سال ۱۴۰۰ حضور جدی و موثری خواهیم داشت، اظهار کرد: نگاه دقیق و علمی به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر در خرم آباد و دیگر شهرستان های استان خواهیم داشت.

اوافزود : کارگروه یاوران اصلح با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح پایه گذاری شد و در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی توانست عملکرد نسبتاً مطلوب و رضایت بخشی از خود به اجرا در آورد.

 کریمی بیرانوند تصریح کرد: این کارگروه از سوی تشکل اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان و لرستان که دارای قدمت ۳۰ ساله در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است پایه گذاری شده و تلاش دارد بتواند زمینه ورود افراد اصلح، کارآمد و انقلابی را به مناصبِ خدمت رسانی مهیا کند.

دبیر کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح بیان کرد: تیم تخصصی این کارگروه متشکل از جوانان صاحب‌نظر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و اقتصادی گرد هم آمده اند و تلاش دارند در انتخابات آتی شورای شهر صلاحیت های فردی، تخصصی و کاری کاندیدای شورای شهر را به طور دقیق و هوشمندانه بررسی و در نهایت افراد اصلح را به مردم معرفی کنند.

او با اشاره به اینکه همواره بخشی از انتقادات و نارضایتی های عمومی ناشی از عملکرد شورای اسلامی شهرها بوده است، گفت: این کارگروه پروژه‌هایی طراحی کرده است تا بعد از طی کردن مراحل مختلف کاندیداها را مورد ارزیابی و پایش قرار دهد و در نهایت از آنها برای شرکت در انتخابات، حمایت و همراهی لازم را خواهد داشت.

 کریمی بیرانوند عنوان  کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز برنامه های متنوعی در حوزه فرهنگی و علمی از سوی کارگروه در حال طراحی است که ان شاءالله به اطلاع مردم خواهد رسید.

اوبیان  کرد: از آنجا که وظیفه اصلی این کارگروه در در جه اول کار علمی و فرهنگ سازی برای مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات است، لذا ستاد انتخاباتی یاوران اصلح از همین حالا و بدون تبلیغ برای کاندید خاصی شروع به فعالیت خواهد کرد و تنها در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی اسامی نامزدهای اصلح را اعلام خواهد کرد.

 

نظر شما