مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

پرونده مسکن مهر "شهرجدید هشتگرد" شهریور ۱۴۰۰ بسته می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۲۵۴۰
پرونده مسکن مهر شهرجدید هشتگرد شهریور ۱۴۰۰ بسته می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر که واحدهایشان آماده تحویل است اما از تحویل آن سرباز میزنند، مشمول هزینه نگهداری ساختمان می شوند گفت: تلاش هستیم تا شهریور سال ۱۴۰۰ پروژه‌های مسکن مهر را تکمیل و به پایان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مسعود حق لطفی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن متقاضیانی که پروژه آنها آماده تحویل است اما برای تحویل آن مراجعه نمی‌کنند باید بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری، باید هزینه نگهداری ساختمان را به سازنده پروژه پرداخت نمایند.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در تحویل واحدهای آماده بیان کرد: در زمان حاضر تعدادی از پروژه های مسکن مهر آماده تحویل و در مرحله فروش اقساطی می باشند که نیاز است متقاضیان نسبت به دریافت دفترچه اقساط بانکی خود و تحویل واحد اقدام نمایند و در صورت عدم مراجعه و تاخیر در تحویل واحد طبق مجوزهای قانونی صادر شده، متحمل پرداخت هزینه بیشتر بر اساس مصوبه شورای مسکن و نظریه کارشناس رسمی دادگستری خواهند شد.

حق لطفی ادامه داد: در زمان حاضر متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان بدهکار هستند که این رقم در راستای تسریع در تکمیل پروژه، محوطه سازی و … هزینه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا شهریور سال ۱۴۰۰ پروژه‌های مسکن مهر را تکمیل و به پایان برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز