رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان:

۸۵۰ تُن کالای اساسی در دامغان توزیع شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۲۶۵۹
۸۵۰ تُن کالای اساسی در دامغان توزیع شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: ۸۵۰ تُن کالای اساسی مورد نیاز مردم در آذر، دی و بهمن امسال توسط فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حمید صالحی افزود: کالاهای اساسی توزیع شده بین مردم دامغان شامل برنج، تخم‌مرغ، روغن، شکر، مرغ گرم و منجمد است. 

وی اضافه کرد: با توجه به قرار داشتن در روزهای پایان سال و گستردگی تقاضای مردم دامغان برای خرید کالاهای اساسی مورد نیاز، اداره صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به تقاضای مردم و تنظیم بازار در اسفندماه، اقدام به توزیع کالاهای اساسی بیشتری می‌کند. 

صالحی اظهار داشت: هر ماه به صورت متوسط ۲۰۰ تن مرغ و تخم‌مرغ، ۳۵ تا ۵۰ تن شکر، ۳۵ تن روغن خوراکی و ۳۵ تن برنج خارجی در شهرها و روستاهای پرجمعیت استان توزیع می‌شود.  

وی با بیان اینکه روند توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار همچنان ادامه دارد گفت: طرح ویژه بازرسی ایام نوروز به منظور رصد بازار از اول اسفند جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد. 

صالحی خاطر نشان کرد: بازرسان این اداره با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان افتخاری بسیج اصناف در قالب تیم‌های بازرسی به صورت ۲ شیفت صبح و عصر بر واحدهای صنفی نظارت دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل ارائه نکردن فاکتور، گران‌فروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن ۱۲۴ تماس و به اداره صمت دامغان اطلاع رسانی کنند تا در سریع ترین زمان، موضوع تخلف پیگیری شود.

در شهرستان دامغان حدود چهار هزار و ۸۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب وجود دارد و حدود ۱۰۰ واحد صنفی فاقد جواز و در حال تهیه جواز کسب هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز