امام‌جمعه یزد:

منطق آمریکا علیه ایران زورگویی و مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۳۶۱۶
منطق آمریکا علیه ایران زورگویی و مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: منطق آمریکا و کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران بر مبنای زورگویی است و با مذاکره هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه منطقه آمریکا علیه جمهوری اسلامی بر مبنای زورگویی است و مذاکره مشکلی را حل نمی کند، افزود: راه عزت اسلام و کشور فقط داشتن بینش و بصیرت دینی و انقلابی و ایستادگی در مقابل کفر و استکبارجهانی است .

وی ادامه داد: تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان و آمریکا نه تنها کمتر نشد، بلکه روز به روز بیشتر می‌شود بنابراین هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد ،باید در برابر آنها کوتاه آمد و راه اصلی « بصیرت »است.

خطیب جمعه یزد اظهارکرد: مردم و مسوولان باید هماند حضرت زینب کبری (س) حق و باطل را تشخیص دهند و پیروزی حقیقی نظام اسلامی نزدیک است و راه آن پیروی از مقام معظم رهبری و حفظ وحدت کلمه است.

ناصری یزدی بیان کرد: دشمن شناسی، استکبارستیزی و مقاومت تا پای جان و بصیرت زینبی داشتن راه عزت ملت ایران همانند ۴۲ سال گذشته است و باید این روحیه که توصیه امام امت و شهیدان است، ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهر یزد یادآور شد: توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان علیه کشور و انقلاب اسلامی ادامه دارد، باید مردم در این عرصه و زمان حساس کنونی بینش و بصیرت خود را روز به روز تقویت کنند.

ناصری یزدی به نیازها و مطالبات مردم در عرصه های فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: بر مدیران کشور است تا بر حسب نیاز با برنامه‌ریزی و دوراندیشی برای حل مسایل و کمک به مردم و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

نظر شما