فرماندار مهریز:

تحقق مطالبات مردمی در گرو اتحاد مدیران است

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۳۶۲۰
تحقق مطالبات مردمی در گرو اتحاد مدیران است
فرماندار مهریز گفت: تحقق کامل مطالبات برحق و مسلم شهروندان و اجرای حقوق شهروندی در زمینه‌های مختلف در چارچوب قانون به اتحاد، تلاش بی‌منت و برنامه‌محور مدیران شهرستان بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع‌زاده" فرماندار مهریز در نشست با اعضای شورای اسلامی مرکز شهرستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی منطقه، افزود: خدمت به مردم و اختصاص وقت‌ تا آخرین روزهای پایانی کار این نهاد مدنی یکی از رسالت های مهم قانونی و مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه شورای شهر منتخب آحاد مردم و براساس قانون یک نهاد اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است اظهار کرد: در مجموعه شورای شهر آنچه باید مدنظر باشد تعامل بهتر است که باعث توسعه و اعتمادسازی بیشتر در جامعه می‌شود.  

این مسوول اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید با رعایت دقیق مقررات و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها با جلب همکاری عموم مردم و همراهی مسوولان در بخش‌های مختلف، تمامی تلاش خود را صرف گره‌گشایی از مشکلات شهروندان و اجرای برنامه‌های مورد نیاز کنند.

زارع‌زاده مهریزی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک عبادت و وظیفه دینی و ملی است و فلسفه وجودی مدیران و مسوولان در نظام در هر رده و مقامی که هستند تحقق این امر است و باید در کنار هم برای امیدآفرینی تلاش خود را نسبت به گذشته افزایش دهند .

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مهزیز با اشاره به وجود یک‌صدایی و تعامل همه‌جانبه در بین خود به بیان نظر و پیشنهادهای خود ، همکاری مسوولان و شهروندان را در حل مشکلات و اجرای اولویت‌ها در فرصت باقیمانده خواستار شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز