آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا ۹ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا ۹ اسفند ۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا 9 اسفند ماه اعلام شد.

به گزارش برنا، دکتر فاطمه نوروزیان روز شنبه در جمع رسانه ها اظهار داشت: مبتلایان جدید از شهرستان های بندرعباس و بستک هستند که در یک مورد همکار فرد مبتلا پیشتر به کرونای جهش یافته مبتلا شده بود و فرد دیگر نیز به تازگی از مسافرت خارج از کشور بازگشته است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته یک نفر دیگر در هرمزگان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد، افزود: هم اکنون آمار فوتی های قطعی کرونا در هرمزگان به یک هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

به گفته دکتر نوروزیان از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون ۲۸۳ نفر در هرمزگان با علائم مشکوک به کرونا، اما سی تی اسکن و جواب آزمایش منفی PCR  فوت کرده اند.

این مقام مسوول تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۸۴ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که حال چهار نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی، گفت: متاسفانه در طول هفته گذشته شاهد افزایش شمار مبتلایان در استان بودیم که بیشتر مبتلایان نیز در رده های سنی ۲۵ تا ۵۰ سال بودند.

دکتر نوروزیان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون از بیش از ۱۶۲ هزار نفر در هرمزگان نمونه گیری شده و هم اکنون یک هزار و ۳۴۸ بیمار در قرنطینه خانگی به سر می برند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز