به همت مدیریت شهری کرج رقم خورد؛

آغاز به کار اتوماسیون جامع املاک / ساماندهی پرونده‌های ملکی کرج با "سامان شهر"

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۳۹۹۷
آغاز به کار اتوماسیون جامع املاک / ساماندهی پرونده‌های ملکی کرج با سامان شهر
اتوماسیون جامع املاک شهرداری کرج با عنوان سامان شهر در مراسمی با حضور مدیران شهری این کلانشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مراسم پیش از ظهرامروز شنبه برگزار شد  و با آغاز به فعالیت آن شناسایی و نگهداری اطلاعات املاک و مستغلات و کلیه معاملات ملکی شهرداری با امکان دستیابی به موقعیت هر ملک بر روی نقشه های GIS Base فراهم شد.

شهردار کرج در مراسم رونمایی از سامانه سامان شهر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با شفاف‌سازی و کوتاه کردن فرآیندها اعتماد مردم را به عملکرد حوزه املاک شهرداری کرج بیش‌ازپیش جلب کنیم.

علی کمالی زاده افزود: راه‌اندازی اتوماسیون جامع املاک و مستغلات به شفاف‌سازی ثروت‌ها و دارایی شهر کمک می‌کند.

شهردار کرج شناسایی، صیانت و بهره‌برداری مؤثر از املاک شهرداری را ضروری دانست و گفت: این مهم از دغدغه‌های شورای شهر است که در پی تحقق آن هستیم.

کمالی زاده در بخش دیگری با تأکید بر اینکه شهر مجازی را در حوزه مدیریت شهری تعریف کرده‌ایم، گفت: ارزیابی هوشمند نیز یکی دیگر از برنامه‌های مهمی است که در پی اجرایش هستیم.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج نیز در این مراسم گفت: راه‌اندازی اتوماسیون املاک شهرداری کرج فرایند ساماندهی پرونده‌های ملکی را تسریع می‌کند.

محمدحسین خلیلی اردکانی بابیان اینکه این پروژه تأثیر بسزایی درروند مدیریت شهری خواهد داشت، اظهار کرد: شهرداری مجازی شفاف‌سازی فرایندها و فعالیت‌ها را به دنبال دارد که البته سعی داریم نقص‌هایی که در این پروژه وجود دارد، برطرف شود.

وی ضمن تقدیر از فعالان اجرای این پروژه، گفت: پیش‌ازاین ۱۳۰ هزار پرونده با ۱۵۰ شاخص مطرح و کار فیزیکی برای انجام این پرونده‌ها انجام‌شده است که امیدواریم با اجرای پروژه فوق شاهد تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های املاک باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز