فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کشف محموله ۳۵ میلیاردی کالای قاچاق در سرخه

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۴۰۰۵
کشف محموله ۳۵ میلیاردی کالای قاچاق در سرخه
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله ۳۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلیس‌راه شهرستان سرخه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سردار عبدالله حسنی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال و جابه‌جایی محموله غیرقانونی با استفاده از یک دستگاه خودروی تانکر گاز در محورهای مواصلاتی استان سمنان بلافاصله هماهنگی لازم پلیس در این راستا کلید خورد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با هرگونه قاچاق، افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان پس از بررسی‌های مقدماتی با تشکیل تیم‌های ویژه و تخصصی محورهای مواصلاتی این استان را تحت کنترل خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: پلیس در شامگاه گذشته یک دستگاه خودروی تانکر گاز را واقع در پلیس‌راه شهرستان سرخه متوقف کرد و آن را مورد بازرسی قرار داد.

وی با بیان اینکه این خودرو در مسیر پایتخت کشور در حرکت بود، اضافه کرد: مأموران انتظامی در بازدید نهایی از این خودرو، انواع کالای قاچاق جاسازشده شامل انواع لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم برقی، مواد خوراکی و ... را از آن کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده را برابر نظر کارشناسان امر، ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تمام اقدامات قانونی پلیس در این راستا انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز