۹ روش ساده و کاربردی برای افزایش فالوور اینستاگرامی!

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶۳
۹ روش ساده و کاربردی برای افزایش فالوور اینستاگرامی!
امروزه اینستاگرام به پلتفرمی برای حضور بسیاری از برندها تبدیل شده است و ایجاد ترافیک به صفحات فرود، افزایش نرخ تبدیل و ایجاد نرخ تعامل باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

به گزارش برنا؛ اگر اینستاگرام شما آن‌چنان که انتظار دارید قوی نیست، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی‌های خود را برای به دست آوردن طرفداران واقعی و ارگانیک در اینستاگرام پیاده‌سازی کنید. هرچه مخاطبان شما بیشتر شوند فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات بی‌نظیر برای آن‌ها فراهم می‌شود.

در بعضی مواقع برندها هنگام تلاش برای به دست آوردن فالوور بیشتر در اینستاگرام، راه آسان را انتخاب می‌کنند. پرداخت هزینه برای جمع‌آوری لایک و سایت‌های افزایش فالوور در همه‌جا وجود دارد، اما این میانبرها کم ارزش‌تر بوده، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور منظم برای از بین بردن این روش‌ها و کیفیت پایین تعاملات به روز می‌شود.

با رعایت نکاتی که در مورد جذب بیشتر فالوورهای اینستاگرام در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، حضور خود را در این پلتفرم را به روش صحیح شروع کنید.

1. حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

قبل از اینکه بفهمید چگونه می‌توانید فالوور در اینستاگرام به دست آورید، یکی از مهم‌ترین مراحل این است که حساب خود را کاملاً بهینه کنید. بیو اینستاگرام برند خود را به عنوان "صفحه اصلی" حساب خود در نظر بگیرید.

بدون داشتن بیو مناسب، نام کاربری یا تصویر نمایه مناسب، مردم چگونه می‌توانند متوجه شوند که این حساب متعلق به برند شما است؟ ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما در اینستاگرام بیو و تصویر شما به شکل گیری پایه‌های هویت برند شما کمک می‌کند.

پیوند موجود در بیوگرافی شما یک نقطه برای هدایت بازدید Instagram به سایت شما است، بنابراین بهینه‌سازی حساب کاربری شما ضروری است.

2. یک تقویم محتوایی ثابت داشته باشید

بدترین کاری که می‌توانید هنگام جذب فالوور در اینستاگرام انجام دهید ارسال مطالب در زمان‌های تصادفی است. اگر در ابتدا به اندازه کافی خوش شانس هستید که کاربران را وادار به دنبال کردن خود کنید، اما اگر مطالب را در زمان‌هایی که کاربرانتان حضور ندارند منتشر کنید، در وهله اول آنها را فراموش کرده‌اید.

رعایت یک برنامه به شما کمک می‌کند تا یک تجربه ثابت را برای طرفداران خود ایجاد کنید و آن‌ها را در جریان نام تجاریتان قرار دهید.

3. پست‌های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید

در حالی که الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است تا به کاربران محتوای بیشتری را که دوست دارند نشان دهد، ارسال در زمان مناسب همچنان می‌تواند با افزایش تعامل، به پست‌های شما کمک بیشتری کند.

تولید محتوا از پیش تعیین شده، همیشه هوشمندانه است و با برنامه ریزی پیش از تولیدمحتوا، کل تیم شما می‌تواند با کارآیی بیشتر برنامه‌ها را مشاهده و اجرا کند. 4. از طرفدارانتان برای انتشار مطالب استفاده کنید

مهم‌تر از اینکه یاد می‌گیرید چگونه فالوور بیشتر در اینستاگرام به دست بیاورید مطلع شدن از ارزش مخاطبان خود هست. هرچه تعداد طرفداران شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود، خریداران و مشتریان علاقه‌مند بیشتری خواهید داشت.

حضور در اینستاگرام خود و همچنین دیگران بسیار مهم می‌باشد و بهترین راه برای جلب مشتریانی است که پیگیر شما هستند. همچنین سعی کنید از محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در پست‌های مشتریان داشته باشید.

4. از فالوورهای فیک اینستاگرام خودداری کنید

تفاوت زیادی بین حساب کاربری اینستاگرام با فالوورهای فیک وجود دارد و شاید به راحتی خرید فالوور اینستاگرام وسوسه انگیز به نظر برسد.

مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند، در غیر این صورت اعتبار خود را کاهش می‌دهید. برای تعامل بهتر اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.

ممکن است خرید فالوور واقعی آسان‌تر باشد نسبت به ربات خریداری شده یا طرفداران جدید که هیچ چیز خریداری نمی‌کنند. مردم به یک دلیل برندهای تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند، آن‌ها آنچه را که شما ارسال می‌کنید یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند.

اگر 10 هزار دنبال کننده جعلی دارید، چه تعداد از آن‌ها قصد دارند درباره محتوای شما نظر بدهند، لایک کنند و به اشتراک بگذارند؟ به احتمال زیاد، این حساب‌های فیک توسط اینستاگرام پاک می‌شوند، و باعث می‌شوند که پست‌های شما مانند قبرستان باشد.

5. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما در وب‌سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی شما ذکر شده است.

ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه‌های کشف شدن است. اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند.

شما می‌توانید دکمه های رسانه‌های اجتماعی را به وب‎‌سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ارتقا shares در همه شبکه‌های اجتماعی شما کمک کند و همچنین به مردم نشان دهید که چگونه شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

6. دنبال کنندگان چه محتوایی می‌خواهند

اگر چه این گفته راحت‌تر از انجام است، اما هوشمندانه است که بدانید طرفداران شما می‌خواهند چه محتوایی را ببینند. به سرعت در اینستاگرام خواهید فهمید که برخی از مطالب عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. به همین دلیل آزمایش بسیار مهم است.

از جمله کپشن، انواع محتوا، متن برای جذب فالوور و یا زمان ارسال با کمترین جزئیات می‌تواند تفاوت ایجاد کند. با تجزیه و تحلیل‌های مختلف کپشن‌ها و موارد دیگر، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر و جذاب‌تر است.

7. مکالمه را شروع کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی کاربران از اینستاگرام شما مکالمه است. طبق شاخص اجتماعی Sprout 2020، (68٪) مصرف‌کنندگان با محتوای بصری عکس‌ها، ویدئو (50٪) و 30٪ مخاطبان با پست‌های متنی درگیر می‌شوند. اینستاگرام برای این مخاطبان مناسب است و تصاویر جالب توجه را با کپشن‌ها مرتبط می‌کند و همچنین وقتی مهارت‌های نوشتن متن کپشن اینستاگرام را کامل کنید، می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد.

مردم همچنان از رسانه‌های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود با برندها استفاده می‌کنند، و برای تجارت خود باید در اینستاگرام حمایت و ارتباط برقرار کنید.

8. از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب فالوور در اینستاگرام هشتگ است. هشتگ به عنوان ابزاری اساسی به ما این اجازه را می‌دهد تا دامنه اجتماعی خود را گسترش دهیم. شما به عنوان یک بازاریاب می‌خواهید دامنه طرفداران خود را با هشتگ‌های مناسب و درست بیشتر کنید.

شما باید هشتگ‌هایی را استفاده کنید که مخاطبان شما بیشتر بخواهند آن‌ها را بررسی کنند. اگر اتصال مربوطه برقرار شود، این کاربران احتمالا صفحه شما را دنبال می‌کنند. هشتگ‌های منحصر به فرد یکی از راه‌های دسته‌بندی پست‌ها برای مخاطبانتان می‌باشد.

9.فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

نکته آخر اینکه، وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می‌کنید ، در نتیجه رشد مخاطبان را مشاهده می‌کنید. ما نکات زیادی در مورد طوفان فکری و برنامه‌ریزی برای محتوا به شما داده‌ایم ، بنابراین آن‌ها را به روشی درست عملی کنید.

درآخر

روش های متعددی وجود دارد که می‌تواند به افزایش فالوور و افزایش نرخ رشد شما کمک شایانی کند. شما می‌توانید با ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده بتوانید مخاطبین را جذب پیج خود کرده و از این راه افزایش فالوور داشته باشید.

بهتر است با ارائه مطالب مفید و کاربردی مخاطبین را جذب پیج خود کرده و مخاطبین مطالب پیج شما را بازنشر دهند که این امر موجب رشد پیج شما خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز