معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل:

طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه راهبردی برای استان‌ها است

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۴۲۰۹
طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه راهبردی برای استان‌ها است
معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است و می‌تواند بسیاری از خطرات و آسیب‌های احتمالی را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "مهدی رحیمی" معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور عصر شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است، اظهار کرد: در اجرای طرح جامع پدافند استان یزد ۹ برنامه برای سال ۱۴۰۰ مشخص شده است که باید اجرایی شوند. 

رحیمی اظهار داشت: عمده این برنامه ها در بخش های انرژی و آب و همچنین در حوزه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و کشاورزی است. 

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل یکی از اصلی ترین مواردی است که به فرمایش مقام معظم رهبری  برای یک مقطع خاص نیست بلکه یک فعالیت همیشگی و مستمر است. 

معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور افزود: در پدافند غیرعامل در حفظ جان و کاهش تلفات و  در کاهش آسیب پذیری و پایداری سازی در برابر تهدیدات و همچنین در بخش سایبری نیز در حفظ زیر ساخت و تداوم کارکرد تلاش می‌شود. 

رحیمی تصریح کرد:خوشبختانه در استان یزد صمیمت و تلاش باعث شده که دیار دارالعباده یزد همواره در زمینه های مختلف سرآمد باشد. 

وی خاطرنشان کرد: استان یزد ۴ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این نشان از پای کار بودن مردمان این خطه است و یکی از استانهای پیشتاز است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز