آسانسورهای غیراستاندارد دستگاههای اجرایی یزد خاموش می‌شوند

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲۱
آسانسورهای غیراستاندارد دستگاههای اجرایی یزد خاموش می‌شوند
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: براساس مصوبه شورای فنی استان، آسانسورهای فاقد تاییدیه ایمنی در دستگاههای اجرایی خاموش می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد رضا بشیری" مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ضمن تشریح مصوبات دهمین جلسه شورای فنی استان درسالجاری افزود : بدنیال اخطار اداره کل استاندارد در خصوص خاموش کردن آسانسور فاقد تاییدیه ایمنی مقرر شد گزارش دهی به صورت هر سه ماه یکبار توسط اداره کل استاندارد جهت شناسایی دستگاه هایی که دارای گواهی ایمنی نیستند انجام شود. 

وی همچینین با تاکید بر به ضرورت داشتن گزارش کاملی از تعداد قراردادها، مناقصات، مزایده ها، مشکلات و  غیره مربوط به دستگاه های اجرایی استان خاطرنشان کرد : مقرر شد ضمن حضور نماینده ستاد ایران در جلسات بعدی این شورا ، اداره کل صمت آدرس و شماره تلفن نماینده ستاد ایران در استان را برای آگاهی دستگاههای اجرایی بر روی وبسایت این اداره کل درج و اعلام نماید .

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد همچنین با اشاره به نامه دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد در خصوص گزارش پایش ماهواره ای آبانماه ۹۹ اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر ، نماینده سازمان فضایی کشور در یکی از جلسات بعدی شورای فنی دعوت شده و شروع چند پروژه به صورت آزمایشی با سازمان فضایی کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت . 

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد افزود: با توجه به مصوبات کارگروه پیمان و ضوابط فنی در رابطه با هزینه اجرایی کارهای امانی مربوط به پروژه تعمیر و تجهیز استانداری فرمانداری و بخشداری های استان، با امانی کردن بخشی از پروژه تا سقف چهار  ۵۰۰ میلیون ریال با رعایت بخشنامه امانی موافقت گردید. 

وی گفت :در این جلسه همچنین با عنایت به صورتجلسه کارگروه پیمان با موضوع درخواست مجوز انعقاد قرارداد فهرست بهایی پروژه تکمیل ساختمان کتابخانه شهید بابایی زارچ موافقت گردید.

وی افزود: همچنین  در دهمین جلسه شورای فنی استان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به قانون استفاده از تهاتر در مورد بدهی های دستگاه های اجرایی، خواستار بهره گیری دستگاه های اجرایی استان از این قانون شد. 

بشیری  اظهار داشت : با توجه به صورت جلسه کارگروه مصالح با موضوع ساماندهی معادن شن و ماسه در سطح استان مقرر شد هر ماه توسط انجمن شن و ماسه و با مسئولیت اداره کل استاندارد تولیدی های شن و ماسه استان ارزیابی و رتبه بندی گردند.

وی ادامه داد:گزارش های ارسالی پس از تصویب در جلسه شورای فنی استان توسط اداره کل استاندارد به دستگاه های ذی ربط و سایر بهره برداران اعلام می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز