فرمانده سپاه الغدیر یزد:

هدف کنگره شهدا گفتمان‌سازی خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیت های درونی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۴۲۳۰
هدف کنگره شهدا گفتمان‌سازی خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیت های درونی است
فرمانده سپاه الغدیر یزد و دبیر کل دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد هدف از برگزاری این کنگره را گفتمان‌سازی خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیتهای درونی کشور ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "رضا پورشمسی" فرمانده سپاه الغدیر یزد و دبیر کل دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد ضمن قدردانی از رسانه‌های استان برای پوشش خبری برنامه‌های این کنگره، فعالیت رسانه‌ها در این خصوص را چه به لحاظ کیفی و چه کمی در تولید محتوی یک اقدم فاخر خواند و گفت: در کمتر برنامه‌ای شاهد برگزاری نشستهای خبری و انعکاس گزارش عملکرد تمام کمیته‌ها هستیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: در تلاش هستیم  همانطور که شهدای دوران دفاع مقدس در کشور ایجاد گفتمان کردند، ما نیز گفتمان خدمت رسانی و استفاده از ظرفیتهای درونی و مردمی کشورمان را ترویج دهیم.

وی در این باره با بیان اینکه با مشارکت مردم و مسئولان در امر خدمت رسانی این کنگره، امروز شاهد تحقق گاها تا ۲ برابری برنامه‌های تعریف شده و پیش بینی شده برای کنگره در استان یزد هستیم و امیدواریم این گفتمان را در دیگر عرصه‌های کشور اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر بخشها شاهد باشیم.ا

اجلاسیه کنگره شهدای یزد اسفندماه سال ۹۹ برگزار و مراسم اختتامیه آن سال ۱۴۰۰ برپا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز