ثبت حدود ۴۲۰۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۴۳۰۶
ثبت حدود ۴۲۰۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان‌غربی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت چهار ‌هزار و ۱۷۲ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵در سال ۱۳۹۹ گفت: از این تعداد، چهارهزار و ۶۷ مورد با پاسخ همراه بوده و مابقی یعنی ۱۰۵ مورد در دست اقدام است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بیشترین شکایات مردم در حوزه اینترنت ۶۲درصد، تلفن همراه ۲۰درصد، تلفن ثابت ۱۱.۵۲درصد، خدمات پستی ۴.۲۴درصد و دفاتر پیشخوان۶.۱ درصد است.

وی با اشاره آمار تفکیکی شکایت‌های انجام شده بر اساس اپراتور و یا نام دستگاه، افزود: بیشترین شکایت ثبت شده با ۳۸.۴۰ درصد مربوط به مخابرات منطقه، ۱۹.۲۲درصد مربوط به همراه اول، ۱۰.۷۴درصد مربوط به ایرانسل، ۴.۱۹ مربوط به آسیاتک ،۶.۴  درصد مربوط به پارس آنلاین،۶.۷۱ درصد مربوط به های وب،۱.۷۵ درصد مربوط به رایتل  و ۱۳درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: بیشترین شکایات در مورد نوع خدمات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات به تعدادیک هزارو  ۷۵۵، کیفیت سرویس ارائه شده به تعدادیک هزارو  ۱۸۹ ، عدم آنتن دهی به تعداد ۲۰۴ و مشکلات مالی و تعرفه‌ای به تعداد ۱۹۴ است.

جلیلی‌نژاد افزود: در تقسیم بندی دیگر نوع شکایات درج شده: اینترنت بیسیم ADSL به تعداد ۱۹هزارو  ۱۸۰، اینترنت تلفن همراه به تعداد ۵۲۲، مکالمه به تعداد ۵۰۳ ، خدمات و سرویس ها به تعداد ۴۱۷ مورد و پوشش شبکه به تعداد ۲۰۴ مورد بیشترین شکایات مردم را به خود اختصاص داده است که با توجه به شکایات ثبت شده از اپراتورهای ارتباطی موارد مطرح شده پیگیری و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.

جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز