تعاونی های جوانان بستر مناسبی برای رونق اشتغال است

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۴۳۴۵
تعاونی های جوانان بستر مناسبی برای رونق اشتغال است
مدیر کل ورزش و جوانان‌کردستان در نشست تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تشکیل تعاونی جوانان میتواند فرصت مناسبی برای توسعه اشتغال در استان را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان در  نشست مشارکت اجتماعی و توسعه تعاون اظهار داشت: جوانان و اعضای سازمان های مردم در  زمینه های مختلف حوزه فعالیتشان عملکرد خوبی دارند و باید از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف استفاده کنیم و بتوانیم این راهگشای مشکلات آنان باشیم.

جولایی در خصوص تشکیل تعاونی های جوانان، اظهار داشت: تشکیل تعاونی توسط جوانان میتواند ظرفیتی خوبی برای هم افزایی و استفاده از ظرفیت دو دستگاه برای تحقق سیاست های اشتغال جوانان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد؛ برای حل مشکلات جوانان باید از هم اکنون به فکر آنها بود و تشکیل تعاونی و عضوگیری افراد فعال یکی از راه های برون رفت از این مشکلات است که در صورت تحقق این هدف به عنوان اولین نمونه موفق در کشور نیز معرفی می شویم.
 
جولائی به موفقیت های سازمان های مردم نهاد جوانان در اجرای رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه و تجلیل وزیر ورزش و جوانان از رئیس مجمع جوانان به نمانیدگی از تمامی جوانان استان اشاره کرد و گفت؛ اینکه استانی با 65 سمن عنوان برتر رزمایش همت جوانانه ، کمک مومنانه را بدست می آورد نشان از انسجام و همبستگی جوانان ما دارد اگرنه استان های دیگر با 200 سمن نتوانستند این عنوان را کسب کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پس از امضای تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان استان با اداره کل تعاون کردستان عنوان کرد؛ از این اقدام مفید و موثر با تمام توان حمایت می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز